Gå til innhold

Har lyst på en mann som er 20 år eldre enn meg. Tør jeg ta sjansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror han synes jeg er attraktiv. Det er noe med øyekontakten. Og han tar seg ofte på leppene når vi snaker sammen. Mulig jeg feiltolker. I alle fall så har jeg aldri hatt SÅ lyst på noen som han. Jeg har så lyst til å ha sex med han, at jeg vurderer å bare prøve, og så får det bare gå som det går. Det er verdt forsøket, liksom. Aner ikke om han som er i 40-årene vil ha sex med ei i 20-årene. Han virker veldig ordentlig og voksen, og kanskje liker han bedre de på hans egen alder. Hva tenker dere? Skal jeg snakke med han om det, eller prøve å være mer fysisk? Litt usikker på hvilken strategi jeg bør velge her.

Anonymkode: ab01f...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han synes jeg er attraktiv. Det er noe med øyekontakten. Og han tar seg ofte på leppene når vi snaker sammen. Mulig jeg feiltolker. I alle fall så har jeg aldri hatt SÅ lyst på noen som han. Jeg har så lyst til å ha sex med han, at jeg vurderer å bare prøve, og så får det bare gå som det går. Det er verdt forsøket, liksom. Aner ikke om han som er i 40-årene vil ha sex med ei i 20-årene. Han virker veldig ordentlig og voksen, og kanskje liker han bedre de på hans egen alder. Hva tenker dere? Skal jeg snakke med han om det, eller prøve å være mer fysisk? Litt usikker på hvilken strategi jeg bør velge her.

Anonymkode: ab01f...422

Hvilken relasjon har dere? Er noen av dere i et forhold?

Om det er vanlig for menn å bruke "leppe-taking" som en seksuell invtasjon er jeg usikker på, jeg trodde det var en kvinneting, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg ser ikke hvorfor du ikke skal prøve, kjenner et par der det er mer enn 20- års forskjell, men for meg personlig høres det ikke sttraktivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har partnere så er det vel ikke så lurt, men hvis ikke, så er det jo bare å kjøre på. Han har garantert lyst på deg, så hvorfor ikke være litt mer fysisk med han, skal ikke så mye til før han skjønner at han bare kan kjøre på. Eller si noen velvalgte ord. Du får jo ikke annet enn ett nei, verre er det ikke. Men si hvordan det gikk da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han synes jeg er attraktiv. Det er noe med øyekontakten. Og han tar seg ofte på leppene når vi snaker sammen. Mulig jeg feiltolker. I alle fall så har jeg aldri hatt SÅ lyst på noen som han. Jeg har så lyst til å ha sex med han, at jeg vurderer å bare prøve, og så får det bare gå som det går. Det er verdt forsøket, liksom. Aner ikke om han som er i 40-årene vil ha sex med ei i 20-årene. Han virker veldig ordentlig og voksen, og kanskje liker han bedre de på hans egen alder. Hva tenker dere? Skal jeg snakke med han om det, eller prøve å være mer fysisk? Litt usikker på hvilken strategi jeg bør velge her.

Anonymkode: ab01f...422

Du kan bare prøve deg så lenge han ikke er sjefen din, legen din eller lignende.

Om en i 40-årene vil ha sex med en i 20 årene?  Hvis jeg var single ville jeg i alle fall vært skeptisk til å inngå et ordentlig forhold med en i 20 årene. Jeg ville ikke sett noen fremtid i det og jeg ville tenkt på folkesnakket, rett og slett. Dessuten: En i 20 årene er ikke automatisk alltid penere enn en kvinne i 40 årene. Det er ganske så individuelt, men sånn i snitt er jo unge folk penere.

Kort sagt: Ikke ta det for gitt at han vil selv om du er ung.

Når det gjelder å sjekke opp så funker det å være litt fysisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er lovlige så er alder bare et tall. Jeg mener at man må få følge sitt hjerte. 

Anonymkode: 2d653...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...