Gå til innhold

Hva er de første stegene? Kupton/andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er de første stegene å ta når jeg ønsker å redusere/slutte med overforbruk av Imovane og Sobril? Jeg tar en liten dose AP, og denne bør kanskje økes? Fastlegen min er sykemeldt etter en operasjon og ønsker ikke å gå til vikaren med dette. Spør derfor her. Kan jeg øke AP samtidig som jeg står på stor dose Imovane og Sobril. (Skjønner at her må det trappes ned på "dop".)

Takknemlig for konstruktive svar 🙂 

Anonymkode: 8c10d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første steget er å redusere enten Sobril eller Imovane uten å øke noe annet.

Det er umulig å komme på riktig spor uten å akseptere at en må gjennom en del ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kupton skrev:

Det første steget er å redusere enten Sobril eller Imovane uten å øke noe annet.

Det er umulig å komme på riktig spor uten å akseptere at en må gjennom en del ubehag.

Med "uten å øke noe annet" mener du også at jeg heller ikke bør øke AP heller?

Anonymkode: 8c10d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

Anonymkode: e2c91...3c3

Takk for at du fant fram dette for meg.

Anonymkode: 8c10d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med "uten å øke noe annet" mener du også at jeg heller ikke bør øke AP heller?

Anonymkode: 8c10d...313

Det er min mening om du ikke har en psykoselidelse. Men dette skal du selvsagt snakke med legen din om. Dere må lage en nedtrappingsplan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, kupton skrev:

Det er min mening om du ikke har en psykoselidelse. Men dette skal du selvsagt snakke med legen din om. Dere må lage en nedtrappingsplan.

Vet ikke om jeg har en psykoselidelse.. Gikk for flere år tiden til psykiater han mente jeg hadde bipolar 2 og PSTD (Eller hva det nå heter). Har gått på ganske store doser AP siden midten av 90 tallet. Bare det siste året jeg trappet ned til liten dose. Har mye tankekjør og plagsomme tanker. Fastlegen min har liten kunnskap om psykiatri til alle spørsmål sier hun bare "Hva så psykiater Olsen da du gikk der da..?" Jeg gikk på 250 mg Lamictal da jeg gikk hos psykiater, men slutta selv med det da jeg måtte slutte der. Ble så avflatet og kald i følelseslivet.

Anonymkode: 8c10d...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...