AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Noen som har opplevd dette? Jeg har og det var kleint , fikk lov å regulere selv ut fra angstnivå så ingen grenseoverskridelser . Anonymkode: 2f347...d01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd dette? Jeg har og det var kleint , fikk lov å regulere selv ut fra angstnivå så ingen grenseoverskridelser . Anonymkode: 2f347...d01 Ja, det opplevdes rart..... Anonymkode: 54b77...2d3 0 Siter
kupton Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Praktiske øvelser i terapirom er både vanlig og svært nyttig. Da får en pratet rundt tankene og følelsene både før under og etter umiddelbart. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Enig der, men det er viktig at man er trygge på hverandre før man setter i gang - etter min mening. Jeg har vært med på øvelser med f.eks. rollespill, og det har en tilvenning. Men i det store og det hele har det vært nyttig for meg f.eks. i forbindelse med konkrete ting jeg har hatt angst for å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.