Gå til innhold

Praktiske øvelser i terapirom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette? 

Jeg har og det var kleint , fikk lov å regulere selv ut fra angstnivå så ingen grenseoverskridelser .

Anonymkode: 2f347...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd dette? 

Jeg har og det var kleint , fikk lov å regulere selv ut fra angstnivå så ingen grenseoverskridelser .

Anonymkode: 2f347...d01

Ja, det opplevdes rart.....

Anonymkode: 54b77...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktiske øvelser i terapirom er både vanlig og svært nyttig. Da får en pratet rundt tankene og følelsene både før under og etter umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, men det er viktig at man er trygge på hverandre før man setter i gang - etter min mening. Jeg har vært med på øvelser med f.eks. rollespill, og det har en tilvenning. Men i det store og det hele har det vært nyttig for meg f.eks. i forbindelse med konkrete ting jeg har hatt angst for å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...