Gå til innhold

"blodtørstige journalister"


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Er det nok att Erna sier dette i en bi-setting til en journalist, for att alle Norges journalister skal føle seg butt-hurt. Og sammenligne Erna med Trump?

 

Det er stort sett folk langt til høyre som ikke liker pressen. Kan dette forklare med att "i journalistenes storting har FRP ingen representanter"?

I Tyskland kaller islamskeptikepe pressen for "lügenpresse".

 

Hvorfor er det slik att media hates av disse gruppene? Kanskje fordi deres synspunkter ikke får komme til? Vil nok tro det ja, kjør debatt...

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Er det nok att Erna sier dette i en bi-setting til en journalist, for att alle Norges journalister skal føle seg butt-hurt. Og sammenligne Erna med Trump?

 

Det er stort sett folk langt til høyre som ikke liker pressen. Kan dette forklare med att "i journalistenes storting har FRP ingen representanter"?

Jepp, hver tredje journalist ville stemt SV eller Rødt. Det er klart dette påvirker hvordan saker vinkles. Det finnes knapt høyrepresse her i landet, det er vel bare Dagens Næringsliv og Finansavisen. Aftenposten er bare en skygge av seg selv.

Én av tre journalister ville stemt SV eller Rødt hvis det var stortingsvalg i morgen, mens under 3 prosent ville gitt sin stemme til Frp, viser en undersøkelse.

SV får 21,0 prosent av journalistenes stemmer og er det partiet flest ville stemt på dersom det var stortingsvalg i morgen. Blant journalistene får Rødt en oppslutning på hele 11,8 prosent.

https://www.nrk.no/kultur/hver-tredje-journalist-ville-stemt-sv-eller-rodt-1.14036709

Anonymkode: cbbd9...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enkelte mennesker er enormt krevende og som regel jobber de i NRK. Man møter dem titt og ofte på gaten også ikke bare i tv- ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kanskje fordi de skjermer sitt privatliv inntil det ytterste.Kanskje Trump ønsker også egentlig å være noe bare for de aller nærmeste. Enkelte mennesker føler de har en slags "kall" tror jeg. Enkelte mennesker forblir bare den ukjente for alltid for de fleste av oss tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Beklager om mine kommentarer virker sure men jeg synes det hele har vært et underlig skuespill. Det er nok ikke slik at vi alle jobber i kommunen eller NRK undetholdningskanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte mennesker burde virkelig vente til de har noe å syte og klage for synes jeg. I det hele tatt politikere.

Anonymkode: 3a320...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...