AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Har et evig bråk i hodet. Har hatt det så lenge jeg kan huske. Det varierer i styrke, men som oftest er det veldig bråkete. Jeg er alltid stressa og grubler på alt. Bråket i hodet kan beskrives som masse stemmer som prater sammen uten at det går an å høre hva de sier. Ingen klare fullstendige setninger. Det blir ofte så ille at hjerna vrir seg og jeg må unngå alle slags inntrykk. Da må jeg ha det stille og mørkt på et lite rom. Har alltid dårlig tid, kan ikke slappe av. Dirrer av stress og noen ganger får jeg hjertebank i flere timer. Klarer aldri å slappe helt av. Forslag til hva dette kan være? "Stemmene" i hodet kan sammenlignes med bråket fra en fest; bla-bla-bla. Grubler på alt, henger meg opp i alt. Så stressa som dette har jeg vært i over 40 år. Snart blir jeg gal, men er vel det allerede. Anonymkode: c87d3...23e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Får du noe medisin for dette? Zyprexa hjalp meg en del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Akkurat det kjente jeg meg godt igjen i. På meg hjelper det å forsøke å redusere stress, og å bare være hjemme og ha det helt stille og helst mørkt. Ikke måtte gjøre noe der det er mye folk og liv. Jobb, studier, selskaper og kjøpesenter, feks, gjør det verre. Zyprexa hjelper for meg, men tar ikke det så ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 6 timer siden, Worrysome plenty skrev: Får du noe medisin for dette? Zyprexa hjalp meg en del. Tar medisiner, bl.a abilify og truxal. Synes ikke det hjelper noe. Anonymkode: c87d3...23e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 3 timer siden, franklyscarlet skrev: Akkurat det kjente jeg meg godt igjen i. På meg hjelper det å forsøke å redusere stress, og å bare være hjemme og ha det helt stille og helst mørkt. Ikke måtte gjøre noe der det er mye folk og liv. Jobb, studier, selskaper og kjøpesenter, feks, gjør det verre. Zyprexa hjelper for meg, men tar ikke det så ofte. Zyprexa skal visst være en god medisin for dette? Brukte seroquel en periode, den hjalp men måtte ha store doser til slutt, og så la jeg på meg veldig mye. Ja, alt som innebærer mange mennesker gir meg tankekjør..dumt å tilbringe livet på et mørkt rom da. Anonymkode: c87d3...23e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Zyprexa skal visst være en god medisin for dette? Brukte seroquel en periode, den hjalp men måtte ha store doser til slutt, og så la jeg på meg veldig mye. Ja, alt som innebærer mange mennesker gir meg tankekjør..dumt å tilbringe livet på et mørkt rom da. Anonymkode: c87d3...23e Ja, det er stusselig. I perioder må jeg dessverre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 39 minutter siden, franklyscarlet skrev: Ja, det er stusselig. I perioder må jeg dessverre det. Samme her. Har prøvd alt av medisiner, men det tar svært lite av bråket i hodet. Anonymkode: c87d3...23e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.