AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er det noen som vet om et nettsted hvor man kan chatte for å få hjelp og snakke med noen? Jeg vet at det fins telefontjenester, men jeg har ingen mulighet til å benytte meg av det uten at familien merker det på denne tiden av døgnet. Anonymkode: 19b09...a2e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Chatten på krirkenssos.no. Det dumme er åpeningstidene. Mange av oss savner en slik tjeneste på natta, men det fine med denne chatten er at det er lav terskel for hva man kan snakke om. Hva er problemet med at familien din oppdager det om du ringer om natta? Er de fornuftige mennesker, burde de virkelig ha forståelse for at det å bruke tilgjengelige hjelpetjenester er et fornuftig trekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 13 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Chatten på krirkenssos.no. Det dumme er åpeningstidene. Mange av oss savner en slik tjeneste på natta, men det fine med denne chatten er at det er lav terskel for hva man kan snakke om. Hva er problemet med at familien din oppdager det om du ringer om natta? Er de fornuftige mennesker, burde de virkelig ha forståelse for at det å bruke tilgjengelige hjelpetjenester er et fornuftig trekk. Tusen takk for tipset. Det er heller jeg som ikke ønsker at de skal høre alt jeg sliter med siden det er nokså hyppig. Anonymkode: 19b09...a2e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Sidetmedord.no har også en chat, men den er bare åpen mandag og onsdag 20:00-23:00. Anonymkode: 86860...e83 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sidetmedord.no har også en chat, men den er bare åpen mandag og onsdag 20:00-23:00. Anonymkode: 86860...e83 Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: 19b09...a2e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Sidetmedord.no har forresten og et disusjonsforum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, FjellOgDalar skrev: Sidetmedord.no har forresten og et disusjonsforum Takk, det skal jeg se nærmere på. Anonymkode: 19b09...a2e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.