Gå til innhold

Chattjeneste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et nettsted hvor man kan chatte for å få hjelp og snakke med noen? Jeg vet at det fins telefontjenester, men jeg har ingen mulighet til å benytte meg av det uten at familien merker det på denne tiden av døgnet.

Anonymkode: 19b09...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chatten på krirkenssos.no. Det dumme er åpeningstidene. Mange av oss savner en slik tjeneste på natta, men det fine med denne chatten er at det er lav terskel for hva man kan snakke om. 

Hva er problemet med at familien din oppdager det om du ringer om natta? Er de fornuftige mennesker, burde de virkelig ha forståelse for at det å bruke tilgjengelige hjelpetjenester er et fornuftig trekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Chatten på krirkenssos.no. Det dumme er åpeningstidene. Mange av oss savner en slik tjeneste på natta, men det fine med denne chatten er at det er lav terskel for hva man kan snakke om. 

Hva er problemet med at familien din oppdager det om du ringer om natta? Er de fornuftige mennesker, burde de virkelig ha forståelse for at det å bruke tilgjengelige hjelpetjenester er et fornuftig trekk. 

Tusen takk for tipset. Det er heller jeg som ikke ønsker at de skal høre alt jeg sliter med siden det er nokså hyppig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sidetmedord.no har også en chat, men den er bare åpen mandag og onsdag 20:00-23:00.

Anonymkode: 86860...e83

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FjellOgDalar skrev:

Sidetmedord.no har forresten og et disusjonsforum :)

Takk, det skal jeg se nærmere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...