AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Terapeuten sa til meg.. « det blir vel for angstprovoserende for deg å ligge der?». Jeg sa»JA!». I etterkant har jeg undrer meg over om det var psykoanalyse han tilbydde meg.. ? Tror det ble sagt at noen fikk det. Anonymkode: 0ee61...2b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motorPrøysen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Sofa/divan er nok vanligst i psykoanalyse, ja. Du får sannsynligvis likevel samme type terapi. Og om du etter hvert ønsker å ligge på sofaen er det jo bare å si fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg ligger på benken «fast» i terapi. Syns det var helt forferdelig første gang, men etter at jeg vennet meg til det, synes jeg det er bedre enn å sitte i stol. Det føles enklere å uttrykke seg, godt å slippe å forholde seg til ansikt til ansikt interaksjon og kroppsspråk. Merker at kroppen er mer avslappet og pusten er friere. I blant føler jeg meg likevel ekstra eksponert og sårbar der jeg ligger, og da hadde det vært greit med et teppe over seg! Anonymkode: e15f3...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.