Gå til innhold

What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.  Jeg får gå rett på sak. Og det blir sikkert «too much information», så jeg beklager på forhånd.

Jeg er en homofil gutt i midten av 20-årene som nylig har eksperimentert med sex-leketøy. Kjæresten min er også veldig into dette, så vi ble enige om å skaffe en relativt stor dildo. Typ 17,5cm i omkrets. 

Vi brukte selvfølgelig en haug med glid og gikk rolig frem. Selvom vi brukte masse glid så gjorde det skrikende vondt til tider. Dagen etter var jeg selvfølgelig øm etter «dildo-økta», så vi drippa dildoen og hadde vanlig analsex isteden. 

Samme kvelden kjenner jeg det blir ekstra ømt. Og det begynner å svi SKIKKELIG rett innenfor anus. Gjør også veldig vondt å gå på do da dette også gir en sviende/brennende følelse. Det føles nesten som jeg sprekker opp små rifter eller sår da jeg går på do eller setter meg ned i en feil stilling. Ikke spesielt deilig å sitte rett opp og ned på stumpen heller. Lukkemuskelen føles også litt vanskeligere å lukke, men det har skjedd før. Bare at nå svir det som sagt skikkelig da jeg bruker muskelen. Dette har vart i 3 dager nå, så det er ikke akkurat krise enda... Håper bare det er noe små-sår som må gro og skylles regelmessig for rester fra avføring. 

Med denne infoen spør jeg..

Er dette noe jeg må ta bedre tak i? Vil jo helst ikke dra til lege om jeg ikke må. Ville det hjulpet med en salve på utsiden som trekker seg inn? Eller burde jeg bare «wait it out»? 

Hilsen han med anal-svie 😩

Anonymkode: 2b6e2...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe jeg må ta bedre tak i? Vil jo helst ikke dra til lege om jeg ikke må. Ville det hjulpet med en salve på utsiden som trekker seg inn? Eller burde jeg bare «wait it out»? 

Hilsen han med anal-svie 😩

Anonymkode: 2b6e2...6ff

Uff da, det høres virkelig ikke godt ut! Det er nok sprukket som du sier slik at det er små sår som tildels sprekker hver gang du har hard avføring. Spis suppe (uten biter) og flytende mat i noen dager? Jeg vet ikke helt hva du kan smøre det med for å holde det mykt, vaselin kanskje?

Og bruk en mindre dildo og øk størrelsen gradvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med inotyol? Fungerer i alle fall veldig godt på såre babystumper!

Anonymkode: e1ec1...437

Var inne på tanken jeg også, men er usikker på å smøre det innenfor analåpningen? Men den salva er gull! Setter flekker på undertøyet så ikke bruk den dyreste bokseren de dagene! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Settes veldig stor pris på.

Endte opp med å kjøpe Inotyol. Det hjalp veldig på svien. Men nå har det begynt å komme illeluktende væske innenfra også.. Dette skjedde i morges før jeg begynte med salven, så det har ikke noe med den å gjøre..

Sorry hvis dette blir for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Chetyl skrev:

Tusen takk for svar. Settes veldig stor pris på.

Endte opp med å kjøpe Inotyol. Det hjalp veldig på svien. Men nå har det begynt å komme illeluktende væske innenfra også.. Dette skjedde i morges før jeg begynte med salven, så det har ikke noe med den å gjøre..

Sorry hvis dette blir for mye

Illeluktende som i lukt fra verk? Da bør du i så fall ta en tur til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Chetyl skrev:

Tusen takk for svar. Settes veldig stor pris på.

Endte opp med å kjøpe Inotyol. Det hjalp veldig på svien. Men nå har det begynt å komme illeluktende væske innenfra også.. Dette skjedde i morges før jeg begynte med salven, så det har ikke noe med den å gjøre..

Sorry hvis dette blir for mye

Jeg synes du burde dra til legen. Det er sikkert "bare" en rift. Det går gjerne over av seg selv, men den er nok ganske stor når det væsker av den sånn.

Min erfaring med sånt begrenser seg til litt for hard trøkking på do, men det kan gjøre skikkelig vondt og slime hvis man får en rift. 

Anonymkode: 34b72...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...