Gå til innhold

Diagnoser som preger din hverdag??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnvikende pf og sosial fobi. Er også rimelig skkker på at jeg har kompleks PTSD. I tillegg en usikker BP2. 

Anonymkode: 83220...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schizofreni (men den endres mest sannsynlig til schizoaffektiv), angst, depresjon, tvangstanker, tvangshandlinger, atypisk anoreksi, bulimi og overspisingslidelse.

Anonymkode: 5fc02...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bipolar, kompleks PTSD og diabetes.

Har flere diagnoser, men de preger ikke hverdagen så mye. Er bl.a  lei av alle medisinene og alt som må passes på. Medisiner som skal taes med eller uten mat og til riktig tid. Blodsukker som må måles og så finne ut hvor mye insulin jeg må ta. Sjekke blodsukker før bilkjøring osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere typer angst, bipolar ADHD og noe er, men det andre preger meg ikke så mye i hverdagen så jeg nevner ikke det. Alle de ovennevnte diagnosene preger hvedagen min veldig.

Anonymkode: 316aa...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du diagnoser som preger deg i hverdagen?

Hvilke diagnoser har du?

 

Anonymkode: 461ce...726

Jeg er ikke så opptatt av diagnoser.

Anonymkode: 8bd77...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har schizofreni diagnose. Men jeg er ikke sikker på om den er rett. Selv om jeg er grundig utredet. Men det er vel vanlig å tvile. Noen ganger synes jeg den passer som hånd i hanske, andre ganger så tenker jeg at jeg "bare" har schizotyp lidelse med OCD.

Anonymkode: 6b15b...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bp2, men den skaper jo i hovedsak problemer i sykdomsperioder. Diverse angst/ptsd, skader etter et alvorlig selvmordsforsøk, medfødt synshandicap pga. en genfeil og diabetes1 er vel det som påvirker i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...