Gå til innhold

Virkninger av Wellbutrin.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppretter en ny tråd da jeg ikke vil kuppe tråden til "Hva er grunnen til at man bruker cipralex og wellbutrin samtidig?" Kan skrive under på det kupton skriver om sexlyst og heidundrende orgasmer. Fikk orgasme for første gang uten vibrator og mens mannen var i meg, men jeg tok Wellbutrin, blant annet (beklager å skrive det rett frem). 

Men jeg lurer på om det kanskje kan bli litt for mye av det gode på Wellbutrin til og med, når det blir nær sagt "hovedfokus" i livet? Kan dette bli resultatet dersom man tar Wellbutrin uten å være deprimert? Usikker på om jeg egentlig var deprimert når jeg fikk det. Er Wellbutrin litt som kokain/amfetamin uten at man blir rusa? (har aldri brukt noen av delene, så vet ikke selv hvordan det føles).

Anonymkode: dfdfb...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

Selv prøvde jeg aldri sex eller onani på wellbutrin, men ble psykotisk og så demoner i ansiktene til folk så vi er alle forskjellige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Selv prøvde jeg aldri sex eller onani på wellbutrin, men ble psykotisk og så demoner i ansiktene til folk så vi er alle forskjellige 

Ohhh...  det høres ikke ut som den medisinen var noe for deg nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på Wellbutrin en stund å aldri opplevd noe bivirkninger.

Ble du psykotisk av Wellbutrin??

Anonymkode: ee8af...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg sertralin nå, men opplever flere negative bivirkningeenn hva medisinen veier opp for.. Har vurdert å skifte til eks  Fluoxetine.. Blir endel Sobril ila en mnd gr angst og panikkanfall. 

Leser med iver hva Kupton skriver om Wellbutrin ift sexlyst!

Jeg har tidligere hatt vidunderlig glede av seksuelt samvære med min partner, med dertil fantastiske avlslutninger! Det savner jeg sånn. 

Kanskje jeg heller burde legge til Wellbutrin til min ssri? 

Legen min har henvist meg til psykiater, slik at jeg venter på veiledning vedr medisinering. Jeg har en dyktig fastlege.

Anonymkode: 1d5ec...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått på Wellbutrin en stund å aldri opplevd noe bivirkninger.

Ble du psykotisk av Wellbutrin??

Anonymkode: ee8af...1a4

Jeg fikk heller ingen bivirkninger. Jeg kjente at jeg hadde lyst på ordentlig, til å gjøre ting for første gang siden jeg var barn, og at det var enkelt og godt å gjøre noe for andre. Var givende, og ikke ett slit og mas og ork å bake kake til en fødselsdag blant annet. Jeg kjente at jeg hadde følelser og godhet for mannen min, og kjente følelser når jeg så nyheter og annet på TV, og når jeg hørte musikk. Ble ikke psykotisk.  Har aldri vært det. Var endel tanker som fortsatt kværna, men alt i alt følte jeg meg langt bedre, og flere i omgivelsene mine  har fortalt at jeg ble merkbart forandret i positiv forstand, også folk som ikke kjenner meg så nært. Leste ett sted at det ikke er normalt at man har energi og overskudd som normaltilstand i livet, og jeg lurer derfor på om jeg fikk disse på feil grunnlag. Synes også at dette sexgreiene tok over livet mitt i stor grad, det ble hovedfokus og nesten altoppslukende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan også legge til at jeg er lat av natur, og orker ikke å trene. Jeg har tenkt at for å få energi så må det trening til, og det føltes umulig. Jeg tok noen runder i året, det var hardt og vondt og tungt og jeg hadde sirup i beina, og jeg ble demotivert og ga opp. På Wellbutrin var sirupen vekk, og jeg gikk faktisk flere turer med lette bein og uten "ekstra ryggsekk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...