Gå til innhold

Kupton, avskyr du meg?

Mëmëso

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at det ikke det er tilfeldig at du aldri kommenterer på mine innlegg og spørsmål, enten de er anonyme eller ei. Hva er det med meg og mine innlegg som du misliker så sterkt? Fortjener jeg ett liv i grisebingen? (P.S. Jeg regner ikke med å få svar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Tenker du at du ikke har noe å bidra med til mine spørsmål fordi det er tåpelige bagatell-/tullespørsmål og at jeg må skjerpe meg? Du bruker å være flink til å sette folk på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuptom er også opptatt med andre ting i livet sitt. Vi skal være glad for at han bruker av sin tid her inne og ikke ta det personlig når han ikke svarer oss. 

Anonymkode: 84728...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Tusen takk for svar, det var fint og godt å høre, og jeg ønsker ikke å være frekk eller kravstor, så jeg beklager det. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kuptom er også opptatt med andre ting i livet sitt. Vi skal være glad for at han bruker av sin tid her inne og ikke ta det personlig når han ikke svarer oss. 

Jeg er veldig glad for at han er inne, og skjønner at jeg ikke tenker rasjonelt når jeg får disse takene med tanker om at alle vet hvor ond jeg er osv. At han er den han er gjør det litt ekstra sårbart, for han har kompetanse til å vite hvem som er onde og hvem som bør dømmes og han ser rett gjennom alt. Men alt i alt så skjønner jeg at ikke alt dreier seg om meg, når redselen slipper litt taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mëmëso skrev:

Ok. Tusen takk for svar, det var fint og godt å høre, og jeg ønsker ikke å være frekk eller kravstor, så jeg beklager det. 

Jeg er veldig glad for at han er inne, og skjønner at jeg ikke tenker rasjonelt når jeg får disse takene med tanker om at alle vet hvor ond jeg er osv. At han er den han er gjør det litt ekstra sårbart, for han har kompetanse til å vite hvem som er onde og hvem som bør dømmes og han ser rett gjennom alt. Men alt i alt så skjønner jeg at ikke alt dreier seg om meg, når redselen slipper litt taket. 

Jeg er helt sikker på at han ikke mener at du er ond. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kupton skrev:

Jeg glemte en grunn til at jeg ikke svarer: Når jeg ser at andre har gitt gode svar.

Det kan mistolkes. Noen ganger har jeg fått svært dårlige svar fra andre som de mener er gode og tenkt , kanskje Kupton er enig med de siden han er taus ? Setter pris på at Kupton er her og har mange ganger fått svar som har løst opp i vanskelige ting. Noen ganger har jeg vært uenig og tenkt at han ikke nødvendigvis alltid har rett. Har også nytte av svar han gir til andre på forumet fordi mange problemstillinger er ganske like. 

Anonymkode: 58e6b...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan mistolkes. Noen ganger har jeg fått svært dårlige svar fra andre som de mener er gode og tenkt , kanskje Kupton er enig med de siden han er taus ? Setter pris på at Kupton er her og har mange ganger fått svar som har løst opp i vanskelige ting. Noen ganger har jeg vært uenig og tenkt at han ikke nødvendigvis alltid har rett. Har også nytte av svar han gir til andre på forumet fordi mange problemstillinger er ganske like. 

Det kan kanskje forklares med at han kanskje ikke leser alle svar.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger har jeg fått svært dårlige svar fra andre som de mener er gode og tenkt , kanskje Kupton er enig med de siden han er taus ? 

Jeg skal vel ikke påta meg å svare for andre, men jeg tviler på at Kupton leser alle svarene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sa vel "når jeg ser at andre har gitt gode svar". Han sa ikke noe om dårlige svar eller kommentarer han ikke har lest. Han er jo ikke moderator for forumet, plikter ikke lese alt. 

Anonymkode: f2881...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mëmëso skrev:

La meg kaste inn en brannfakkel😉-Ekte ondskap finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte

3 minutter siden, Bergogdal skrev:

La meg kaste inn en brannfakkel😉-Ekte ondskap finnes ikke.

Ekte ondskap finnes så visst. Det er bare å se litt rundt seg og ut i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa vel "når jeg ser at andre har gitt gode svar". Han sa ikke noe om dårlige svar eller kommentarer han ikke har lest. Han er jo ikke moderator for forumet, plikter ikke lese alt. 

Anonymkode: f2881...11f

Jeg sa ikke at det ikke kunne forklares men at det han sa kan misforståes. Du vet egentlig godt hva jeg mener. Selvfølgelig forstår jeg at han ikke har en slik rolle du beskriver men det er helt klart at folk legger mer vekt på de svarene han gir. Kupton blir umiddelbart tatt i forsvar på DOL hvis noen stiller spørsmål til hans respons. Det er veldig sjelden at andre på dette forumet blir tatt i forsvar selv om de er mye mer sårbare enn Kupton. Det viser jo også at han har en spesiell rolle her. Men som sagt jeg er også veldig takknemmelig for det han bidrar med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det ikke kunne forklares men at det han sa kan misforståes. Du vet egentlig godt hva jeg mener. Selvfølgelig forstår jeg at han ikke har en slik rolle du beskriver men det er helt klart at folk legger mer vekt på de svarene han gir. Kupton blir umiddelbart tatt i forsvar på DOL hvis noen stiller spørsmål til hans respons. Det er veldig sjelden at andre på dette forumet blir tatt i forsvar selv om de er mye mer sårbare enn Kupton. Det viser jo også at han har en spesiell rolle her. Men som sagt jeg er også veldig takknemmelig for det han bidrar med. 

Jeg for min forsvarer han ikke. Han klarer fint å forsvare seg selv om han føler behov for det. Han trenger ingen andre til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mëmëso skrev:

At han er den han er gjør det litt ekstra sårbart, for han har kompetanse til å vite hvem som er onde og hvem som bør dømmes og han ser rett gjennom alt. 

Eh... Tror du at han er Gud? Jeg er rimelig sikker på at kupton er et menneske på lik linje som alle andre, bare at han er en av dem som kan mye om psykiatri. Han kan også en del om mennesker vil jeg tro, men han klarer ikke å se hvem som er onde, hvem som bør dømmes, og ikke klarer han å se gjennom alt heller. I alle fall ikke på et anonymt nettforum. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, anbr42 skrev:

Eh... Tror du at han er Gud? Jeg er rimelig sikker på at kupton er et menneske på lik linje som alle andre, bare at han er en av dem som kan mye om psykiatri. Han kan også en del om mennesker vil jeg tro, men han klarer ikke å se hvem som er onde, hvem som bør dømmes, og ikke klarer han å se gjennom alt heller. I alle fall ikke på et anonymt nettforum. ;)

Nei, jeg tror ikke han er gud. Det andre får vi komme tilbake til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mëmëso skrev:

Ekte

Ekte ondskap finnes så visst. Det er bare å se litt rundt seg og ut i verden. 

Det finnes mye lidelse i verden. Men at noen mennesker er rendyrket onde tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bergogdal skrev:

Det finnes mye lidelse i verden. Men at noen mennesker er rendyrket onde tror jeg ikke på.

Det er trosfrihet i Norge. Det betyr imidlertid ikke at alt det rare folk tror på er sant eller korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...