AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 Hva er normalt dersom man blir innlagt, og fra før er bekjent/venninne med ansatt (vet en del private/fortrolige ting (som ikke har med psykisk helse å gjøre), men har ikke så mye kontakt i dag annet enn en catch-up nå og da grunnet livsforhold og slike ting. Vil vedkommende arbeide med pasient? Vil den få fullt innsyn i journal og diagnose osv.? Anonymkode: ba7b7...cf7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 Og vil vedkommende kunne bruke det hun kjenner til fra privat slik at det kommer i journal og slikt? Anonymkode: ba7b7...cf7 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er normalt dersom man blir innlagt, og fra før er bekjent/venninne med ansatt (vet en del private/fortrolige ting (som ikke har med psykisk helse å gjøre), men har ikke så mye kontakt i dag annet enn en catch-up nå og da grunnet livsforhold og slike ting. Vil vedkommende arbeide med pasient? Vil den få fullt innsyn i journal og diagnose osv.? Anonymkode: ba7b7...cf7 Jeg tror du kan si når du kommer at du ikke ønsker at vedkommende skal arbeide med deg, fordi dere er bekjente/venninner, og at hun ikke skal få innsyn i din journal. Det kan også hende at hun selv sier ifra om at hun ikke vil arbeide med deg, eller å ha innsyn i din journal av samme grunn. Dere kan sikkert også bli enige dere imellom at sånn må det bli, og sammen gå til overordnede og gi beskjed. Men jeg vet ikke. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og vil vedkommende kunne bruke det hun kjenner til fra privat slik at det kommer i journal og slikt? Anonymkode: ba7b7...cf7 Nei, det tror jeg ikke. Er hun en seriøs og dyktig sykepleier, vil hun nok ikke blande jobb og privatliv. Endret 19. august 2018 av Gjest 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.