AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 Jeg sliter med helseangst. En stund var det tinnitus jeg var opptatt av, nå er det "myggdans" på øyet. Jeg fikk et skarpt lys inn på øyet på torsdag, og siden har jeg fått mange flekker på øyet. Disse går nok ikke bort i følge leger jeg har snakket med. Er det flere her som sliter med helseangst/depresjon? Jeg er diagnostisert med schizoaffektiv lidelse. Anonymkode: 2df55...64b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med helseangst. En stund var det tinnitus jeg var opptatt av, nå er det "myggdans" på øyet. Jeg fikk et skarpt lys inn på øyet på torsdag, og siden har jeg fått mange flekker på øyet. Disse går nok ikke bort i følge leger jeg har snakket med. Er det flere her som sliter med helseangst/depresjon? Jeg er diagnostisert med schizoaffektiv lidelse. Anonymkode: 2df55...64b Jeg har helseangst noen ganger, men det var mye verre før. Det har mildnet med årene tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har helseangst noen ganger, men det var mye verre før. Det har mildnet med årene tror jeg. Angsten min er konkret knyttet til lidelser man ikke kan gjøre noe med, så som tinnitus og myggdans på øyet. Med meg har det blitt bare værre med tiden. Anonymkode: 2df55...64b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Angsten min er konkret knyttet til lidelser man ikke kan gjøre noe med, så som tinnitus og myggdans på øyet. Med meg har det blitt bare værre med tiden. Anonymkode: 2df55...64b Min angst var mer knyttet til kreft av ulike slag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.