AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 Hvordan ser dere på mennesker som sliter betydelig med følelsene og som ikke takler å holde ut vanskelige følelser? Har dere et negativt syn på oss? Noen skader seg. Noen stålsetter seg og bruker kroppen til hjelp. Noen utagerer. Noen sier ikke noe. Osv. Hva er best? Anonymkode: 7fa0e...118 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser dere på mennesker som sliter betydelig med følelsene og som ikke takler å holde ut vanskelige følelser? Har dere et negativt syn på oss? Noen skader seg. Noen stålsetter seg og bruker kroppen til hjelp. Noen utagerer. Noen sier ikke noe. Osv. Hva er best? Anonymkode: 7fa0e...118 Generelt sett har jeg ikke negative holdninger til mennesker som sliter med følelsesregulering. Men dersom utagering går ut over meg, så kan jeg bli ganske irritert og oppgitt. Avhenger litt av hvor sliten jeg er i utgangspunktet. Også kan jeg bli frustrert dersom noen i for stor grad søker bekreftelse på at de er ok. Anonymkode: 8af6d...95e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generelt sett har jeg ikke negative holdninger til mennesker som sliter med følelsesregulering. Men dersom utagering går ut over meg, så kan jeg bli ganske irritert og oppgitt. Avhenger litt av hvor sliten jeg er i utgangspunktet. Også kan jeg bli frustrert dersom noen i for stor grad søker bekreftelse på at de er ok. Anonymkode: 8af6d...95e Takk for ditt bidrag. Anonymkode: 7fa0e...118 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.