Gå til innhold

Jeg har gitt opp. Tusen takk til alle


Gjest

Anbefalte innlegg

Det finnes ingen grunn til å fortsette å kjempe. 

Følelseslivet mitt har tatt knekken på meg og ødelagt for mye for meg i livet mitt, nå også på jobb.

Jeg må bare stålsette meg slik jeg gjorde før jeg ble syk. Jeg makter ikke mer, har prøvd hardt så lenge. Jeg tåler ikke all smerten følelsene gir meg. 

Tusen takk til alle som har hjulpet meg, inkl Kuptom. Dere har betydd mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MxxM skrev:

Det finnes ingen grunn til å fortsette å kjempe. 

Følelseslivet mitt har tatt knekken på meg og ødelagt for mye for meg i livet mitt, nå også på jobb.

Jeg må bare stålsette meg slik jeg gjorde før jeg ble syk. Jeg makter ikke mer, har prøvd hardt så lenge. Jeg tåler ikke all smerten følelsene gir meg. 

Tusen takk til alle som har hjulpet meg, inkl Kuptom. Dere har betydd mye for meg. 

Ikke gi opp.  Du er et fantastisk menneske!!!!. Jeg vet hvor vondt følelser kan være. Stå på!!! Du kommer deg igjennom dette. Vi er flere som sliter med følelser. Du er ikke alene! . 

Jeg sliter selv med mitt og vet godt hvordan det føles. Følelser er vanskelige men aldri gi opp ! Du er et godt menneske og du er betydningsfull. Husk det!. Klem!!! 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, XbellaX skrev:

Det du sitter midt inne i akkurat nå, det går over om du gir det tid. Hold deg fast.

Kan vi gjøre noe for deg når du har det slik som nå? 

 

https://www.kirkens-sos.no/

 

Sier det samme til trådstarter : er det noe som kan få deg til å føle deg bedre? Trådstarter: lov meg og aldri gi opp! Livet er tøfft iblant. Noe jeg vet alt om. Men kjemp!. Du er sterk og du klarer det. Du er et fantastisk godt menneske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp, hold ut og utsett det til en annen dag. Dette du tenker på nå har ikke sånn hastverk at det ikke kan vente. Dine dager vil komme. Sender deg en god og varm klem!

Endret av Mëmëso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke ufølsom, eller noe. Men jeg regner med at denne tråden blir slettet i morgen av admin. 

Det kan jo ikke gjøres forskjell på brukere som skriver som "anonym", og brukere som skriver som sitt eget nick. 

Uansett, jeg ønsker MxxM og alle andre suicidale alt godt. Håper stormen rir av denne gangen også. Vent med å gjøre det du har lyst til, enten det er å skade deg, eller ta livet ditt. Det går heldigvis over i de aller fleste tilfellene, om en bare venter. Rundt neste sving kan det hende deg noe godt. Tenk på det! 

Anonymkode: 88cd2...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MxxM er et fantastisk godt menneske som jeg setter stor pris på her inne. Jeg håper på at MxxM vet å tenke fornuftig slik som hun pleier å gjøre. Jeg setter høy pris på MxxM her inne og håper på at alt ordner seg. Vi har hatt gode og fine samtaler her inne . Og MxxM har alltid vært en god person ovenfor meg her inne. Synes det er trist at hun skal ha det vondt og håper hun føler seg bedre snart. 

Alle kan oppleve motgang mer eller mindre. Og det kan iblant føles veldig tungt men jeg håper og tror at MxxM vil klare å reise seg igjen. Du er sterk og tøff og reflektert person MxxM. Jeg setter høy pris på deg her inne. 

Husk at rundt neste sving kan alt bli bedre og bra. Never give up!. Og MxxM : du har virket så sterk.  Sterkere enn meg. Du har gitt meg mye råd i mine situasjoner. Setter pris på deg. Klem 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om jeg har fremstått som suicidal - det var ikke i mine tanker og jeg har aldri tenkt å gjøre noe slikt. 

Dette handler om at jeg ikke orker å utsette meg for å føle mer. Jeg hadde det mye bedre med følelsene skrudd av.

Takker for øvrig for all omtanken. Det var ikke for å få det at jeg skrev dette innlegget (misforstå meg rett). Jeg skrev det for å avslutte dette kapittelet livet mitt som omhandler å kjenne på og stå i følelser. 

Det er mange snille brukere her inne, og jeg har fått mye hjelp som har betydd mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MxxM skrev:

Beklager om jeg har fremstått som suicidal - det var ikke i mine tanker og jeg har aldri tenkt å gjøre noe slikt. 

Dette handler om at jeg ikke orker å utsette meg for å føle mer. Jeg hadde det mye bedre med følelsene skrudd av.

Takker for øvrig for all omtanken. Det var ikke for å få det at jeg skrev dette innlegget (misforstå meg rett). Jeg skrev det for å avslutte dette kapittelet livet mitt som omhandler å kjenne på og stå i følelser. 

Det er mange snille brukere her inne, og jeg har fått mye hjelp som har betydd mye for meg. 

Du skriver ikke at du er sicudal i innlegget. Du skriver bare at du ikke orker å ha det slik du har det mer. Kjenner meg igjen i det. Jeg har skrevet samme typen innlegg flere ganger før. Iblant kan man bli oppgitt. Kjenner meg helt igjen i det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, MxxM skrev:

Beklager om jeg har fremstått som suicidal - det var ikke i mine tanker og jeg har aldri tenkt å gjøre noe slikt. 

Dette handler om at jeg ikke orker å utsette meg for å føle mer. Jeg hadde det mye bedre med følelsene skrudd av.

Takker for øvrig for all omtanken. Det var ikke for å få det at jeg skrev dette innlegget (misforstå meg rett). Jeg skrev det for å avslutte dette kapittelet livet mitt som omhandler å kjenne på og stå i følelser. 

Det er mange snille brukere her inne, og jeg har fått mye hjelp som har betydd mye for meg. 

Takk for at du sier i fra, jeg ble bekymret for deg. 

En av-knapp for følelseslivet ville vært kjekt å ha i blant, jeg tror mange kan være enig med deg i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Takk for at du sier i fra, jeg ble bekymret for deg. 

En av-knapp for følelseslivet ville vært kjekt å ha i blant, jeg tror mange kan være enig med deg i det. 

Ja, en slik knapp ville gitt pauser når det står på som verst. 

Nå er jeg heldigvis i stand til å stålsette meg og slå av følelsene, men det blir veldig enten/eller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MxxM skrev:

Ja, en slik knapp ville gitt pauser når det står på som verst. 

Nå er jeg heldigvis i stand til å stålsette meg og slå av følelsene, men det blir veldig enten/eller. 

Men du, vil ikke det bare føre til at du ender opp som en slags overkokt gryte til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MxxM skrev:

Dette handler om at jeg ikke orker å utsette meg for å føle mer. Jeg hadde det mye bedre med følelsene skrudd av.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive til deg denne gangen.

Hvis du velger å "skru av følelsene", forsøk å se på det som en pause, ikke noe varig - i hvert fall ikke for alltid.  Omtrent som når slankere tar en planlagt utskeielse for å orke å fortsette. Selv i krigshandlinger blir man enige om våpenhvile i perioder.

9 timer siden, MxxM skrev:

Det finnes ingen grunn til å fortsette å kjempe.

Det tror jeg nok du vet at det gjør, men det går an å bestemme seg for at akkurat nå må denne kampen vike for andre ting.

9 timer siden, MxxM skrev:

Følelseslivet mitt har tatt knekken på meg og ødelagt for mye for meg i livet mitt, nå også på jobb.

På jobb er de fleste mest opptatt av seg og sitt - og arbeidsoppgavene.  Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg er rimelig sikker på at andre glemmer det relativt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...
På 20.8.2018 den 1.34, XbellaX skrev:

Takk for at du sier i fra, jeg ble bekymret for deg. 

En av-knapp for følelseslivet ville vært kjekt å ha i blant, jeg tror mange kan være enig med deg i det. 

Det finnes, Alkohol :P

Anonymkode: 0b7b3...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes, Alkohol :P

Anonymkode: 0b7b3...8d8

Alkohol kan bidra til å gjøre en enda mer deprimert dagen derpå.... Det er min erfaring. Når jeg har vært stresset så kan det iblant være godt med en enkel boks med pils for å koble av. 

Anonymkode: e86b8...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...