Gå til innhold

Mystiske sykdommer.

Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg har sett hele serien på Netflix. Og det er jo så typiske symptomer på psykiatriske lidelser noen av deltagerne har. i alle fall virker det sånn på en legman som meg. Men det vil de ikke høre på, de som lider av el-oversensitivitet, eller noen av de andre med forskjellige lidelser. De er villige til å prøve alternativ medisin for hundretusener av kroner, men ett anti-depresiva? Ikke faen...

Selvsagt kan man jo ikke utelukke at noen av de var fysisk syke, men med unntak av han med M.E, så virket mye av det som angst og depresjoner, som alternativbransjen kastet bensin på bålet for å loppe de tomme for dollar.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har sett hele serien på Netflix. Og det er jo så typiske symptomer på psykiatriske lidelser noen av deltagerne har. i alle fall virker det sånn på en legman som meg. Men det vil de ikke høre på, de som lider av el-oversensitivitet, eller noen av de andre med forskjellige lidelser. De er villige til å prøve alternativ medisin for hundretusener av kroner, men ett anti-depresiva? Ikke faen...

Selvsagt kan man jo ikke utelukke at noen av de var fysisk syke, men med unntak av han med M.E, så virket mye av det som angst og depresjoner, som alternativbransjen kastet bensin på bålet for å loppe de tomme for dollar.

Har du tittelen på den du har sett på?

Anonymkode: 49bdf...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tittelen på den du har sett på?

Den heter Mystiske sykdommer. Amerikansk navnet er Afflicted. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Den heter Mystiske sykdommer. Amerikansk navnet er Afflicted. Anbefales.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp to episoder nå. Tanken slo meg også, her var det mye angst! 

Det er lett å «løse» andres problemer; men jeg tenker særlig hun med el-følsomhet. For meg virket det som det hele dreide seg om kontroll. At hun til enhver tid måtte ha kontroll på noe, og at dette manifesterte seg i å ha full kontroll på alt som var elektrisk, og at hele verden var skyld i hennes problemer, og at hun ikke hadde noe ansvar for det selv.

Håper de nærmeste rundt meg hadde stoppet meg fra å utlevere meg såpass som disse menneskene gjør. Det aner meg at de får det verre etter at disse episodene så dagens lys. 

Anonymkode: e6363...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...