AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Kan det beskrives som å være i en boble? Anonymkode: 0ff17...8ba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg synes ikke det føles som en boble, for meg føles det veldig virkelig som om jeg opplever det samme om og om igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, Fionys skrev: Jeg synes ikke det føles som en boble, for meg føles det veldig virkelig som om jeg opplever det samme om og om igjen. Det føles veldig virkelig for meg også. Anonymkode: 0ff17...8ba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det beskrives som å være i en boble? Anonymkode: 0ff17...8ba For meg er ikke det en god/treffende beskrivelse. Anonymkode: 85f76...9e1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.