AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Er lagt inn for psykose, men uenig i diagnosen, men en ting stusser jeg ved. Mye ved TV programmene er direkte rettet mot meg som ved at Gud prøver redde meg. Er det psykotisk symptom? Anonymkode: 36c73...4b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er lagt inn for psykose, men uenig i diagnosen, men en ting stusser jeg ved. Mye ved TV programmene er direkte rettet mot meg som ved at Gud prøver redde meg. Er det psykotisk symptom? Anonymkode: 36c73...4b7 Hva tror du selv? Anonymkode: 4c6d3...4bb 0 Siter
kupton Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er lagt inn for psykose, men uenig i diagnosen, men en ting stusser jeg ved. Mye ved TV programmene er direkte rettet mot meg som ved at Gud prøver redde meg. Er det psykotisk symptom? Anonymkode: 36c73...4b7 Ja, det er et typisk symptom på psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.