Gå til innhold

Jeg er manisk og kåt, men klarer ikke å få orgasme. Hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er manisk og kåt, men klarer ikke å få orgasme. Hjelp?

Jeg klarer å komme ganske nært orgasme, men jeg klarer ikke å komme over kanten slik at jeg faktisk kommer.

Jeg er innlagt på psykiatrisk avdeling og har uregelmessig tilsyn, så jeg vet jo ikke når det er trygt å onanere. 

Jeg er så kåt at det gjør vondt. Begynner å bli ganske desperat også. Noen som har noen tips?

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger altså råd og hjelp til å få orgasme? Hvorfor legger du da ikke innlegget på siden for seksualitet? 

Takk ellers for en uinteressant opplysning. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom faktisk på et råd, og siden nå innlegget ligger på denne siden, kan jeg jo gi deg det. ;)

Råd: Lås deg inne på ditt eget bad når du skal onanere. Da rekker du å samle deg litt hvis personalet først skulle banke på. 

(Jeg går da ut ifra at rommene der du er har eget bad).

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, anbr42 skrev:

Du trenger altså råd og hjelp til å få orgasme? Hvorfor legger du da ikke innlegget på siden for seksualitet? 

Takk ellers for en uinteressant opplysning. 

Unødvendig av deg 

Anonymkode: 79c68...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, anbr42 skrev:

Du trenger altså råd og hjelp til å få orgasme? Hvorfor legger du da ikke innlegget på siden for seksualitet? 

Takk ellers for en uinteressant opplysning. 

La det under psykiatri da det er flere aktive brukere her.

Beklager at du synes at opplysningen var uinteressant.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, anbr42 skrev:

Jeg kom faktisk på et råd, og siden nå innlegget ligger på denne siden, kan jeg jo gi deg det. ;)

Råd: Lås deg inne på ditt eget bad når du skal onanere. Da rekker du å samle deg litt hvis personalet først skulle banke på. 

(Jeg går da ut ifra at rommene der du er har eget bad).

Jeg har eget bad, men jeg har rom på skjermet avdeling så jeg har verken lås på døren inn til rommet eller på badet og de ansatte er veldig raske til å åpne døren dersom den er igjen. Ikke alle banker på før de åpner en gang. 

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig av deg 

Anonymkode: 79c68...a71

Hvorfor det? Jeg synes ikke slike spørsmål er interessant for et psykiatriforum, og jeg lurer på hvorfor hun ikke legger spørsmålene ut på forumet hvor de hører hjemme. Hun ber jo om råd til onaniteknikker og å få orgasme, og det har vel ikke så mye med psykiatri å gjøre, etter hva jeg kan forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har eget bad, men jeg har rom på skjermet avdeling så jeg har verken lås på døren inn til rommet eller på badet og de ansatte er veldig raske til å åpne døren dersom den er igjen. Ikke alle banker på før de åpner en gang. 

Anonymkode: aadd8...8b1

Det var dumt. Synes det er vel frekt å bare buse inn på folk sånn uten å banke på først. Men det er vel andre regler på skjermet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det under psykiatri da det er flere aktive brukere her.

Beklager at du synes at opplysningen var uinteressant.

Anonymkode: aadd8...8b1

Ok, forstår.

Ikke tenk på meg, jeg er bare en stemme i mylderet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg skjønner deg godt 😊 Blir alltid hyperseksuell når jeg er hypoman eller manisk, og har endt opp på skjerming noen ganger. Har man personale sittende inne på rommet sitt, så er det ikke så lett å få til noe, men hvis de ikke gjør det, og du får vite hvor ofte de sjekker innom deg, kan det kanskje hjelpe. For meg hjalp det i alle fall å vite at en ansatt kom innom hvert 30 minutt natten gjennom. Da begynte jeg å onanere rett etter at døren ble lukket, og ble jeg ikke ferdig innen en halv time, så var det bare å lytte aktivt, de åpner døra sakte og forsiktig, så da lå jeg bare helt i ro og latet som om jeg sov, og så fortsatte jeg når døren ble lukket igjen. Pass på å ha vinduet åpent. Det er ikke ideelt, men det er mulig hvis man ikke stresser mye med å bli fort ferdig. Jeg ville valgt senga fremfor badet, bare fordi man er mer beskyttet under dyna. Kanskje lettere for en kvinne, men.

Endret av franklyscarlet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, anbr42 skrev:

Det var dumt. Synes det er vel frekt å bare buse inn på folk sånn uten å banke på først. Men det er vel andre regler på skjermet. 

Ja, det synes egentlig jeg og. Der er også slik at der vindu på døren inn til rommet og de fleste ansatte ser igjennom det før de banker på og det er jo umulig å høre det når de kommer. Så det er jo veldig risikabelt å onanere.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, franklyscarlet skrev:

Jeg skjønner deg godt 😊 Blir alltid hyperseksuell når jeg er hypoman eller manisk, og har endt opp på skjerming noen ganger. Har man personale sittende inne på rommet sitt, så er det ikke så lett å få til noe, men hvis de ikke gjør det, og du får vite hvor ofte de sjekker innom deg, kan det kanskje hjelpe. For meg hjalp det i alle fall å vite at en ansatt kom innom hvert 30 minutt natten gjennom. Da begynte jeg å onanere rett etter at døren ble lukket, og ble jeg ikke ferdig innen en halv time, så var det bare å lytte aktivt, de åpner døra sakte og forsiktig, så da lå jeg bare helt i ro og latet som om jeg sov, og så fortsatte jeg når døren ble lukket igjen. Pass på å ha vinduet åpent. Det er ikke ideelt, men det er mulig hvis man ikke stresser mye med å bli fort ferdig. Jeg ville valgt senga fremfor badet, bare fordi man er mer beskyttet under dyna. Kanskje lettere for en kvinne, men.

Takk for tips. Man har jo også dynen til å skjule seg med i sengen så onanerer man bare med veldig små bevegelser så er det jo ikke så lett å se. Jeg ble så kåt for noen dager siden at jeg ikke klarte å la være å onanere, det værste var at jeg hadde to fastvakter som satt rett utenfor døren og lett kunne se inn dersom de ville. Jeg turte selvfølgelig ikke å få orgasme eller stønne noe, men det hjalp heldigvis litt likevel. Men jeg blir egentlig bare kåtere av å onanere når jeg ikke klarer å få orgasme og det er så utrolig frustrerende. 

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FjellOgDalar skrev:

;) hehe. Kanskje det er selve stressfaktoren "Jeg kan bli ferska" som er utløsende her. 

Det har du nok helt rett i.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg blir jo mest sannsynlig innlagt her i flere måneder, hvordan skal jeg klare meg uten orgasmer?

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan snakke ihjel tingene også, men jeg ville sagt fra til personale og spurt iom de kan foreslå noe. Kanskje de har et eget rom. Ellers er det oppe i hodet og visualisere og bare si til seg selv at Nå må jeg nøye meg med det. Jeg har tatt opp sånne ting selv  under psykiatri ,men som ble påpekt har temaet en egen overskrift under temaoversikten. Jeg ser mere hensikten med det nå. Så jeg vil si meg enig. Det er vel ellers en reaksjon på mye passivitet å føle sånn.

Anonymkode: 8d420...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan snakke ihjel tingene også, men jeg ville sagt fra til personale og spurt iom de kan foreslå noe. Kanskje de har et eget rom. Ellers er det oppe i hodet og visualisere og bare si til seg selv at Nå må jeg nøye meg med det. Jeg har tatt opp sånne ting selv  under psykiatri ,men som ble påpekt har temaet en egen overskrift under temaoversikten. Jeg ser mere hensikten med det nå. Så jeg vil si meg enig. Det er vel ellers en reaksjon på mye passivitet å føle sånn.

Anonymkode: 8d420...daa

Jeg tror ikke jeg tør å ta opp med personalet at jeg er kåt og ikke får til å få orgasme, det hadde bare blitt utrolig flaut.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan ta opp med behandler at du har en forsterket lyst. Dette er jo vanlig ved noen psykiske lidelser og en psykolog har kunnskap om det. Du trenger ikke å fremstiller det  at du ikke får fred til å onanere som det største problemet. Kanskje ditt fokus blir litt feil. Heller spørre hva som kan redusere denne lysten. Hvordan få fokuset på andre ting og få være i bevegelse så kroppen får utløp for spenninger på andre måter. Spørr heller om slike råd. 

Anonymkode: e020b...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan ta opp med behandler at du har en forsterket lyst. Dette er jo vanlig ved noen psykiske lidelser og en psykolog har kunnskap om det. Du trenger ikke å fremstiller det  at du ikke får fred til å onanere som det største problemet. Kanskje ditt fokus blir litt feil. Heller spørre hva som kan redusere denne lysten. Hvordan få fokuset på andre ting og få være i bevegelse så kroppen får utløp for spenninger på andre måter. Spørr heller om slike råd. 

Anonymkode: e020b...9fd

Takk for tips. Blir fortsatt ganske ubehagelig, men det er vel vanlig å bli veldig kåt når man er manisk så det er sikkert ikke en ukjent problemstilling for behandleren min?

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Blir fortsatt ganske ubehagelig, men det er vel vanlig å bli veldig kåt når man er manisk så det er sikkert ikke en ukjent problemstilling for behandleren min?

Anonymkode: aadd8...8b1

Tror de er vant med å snakke om slike ting. Da jeg gikk til behandling ved en poliklinikk måtte jeg krysse av på et skjema før hver time. Da var dette med seksuell lyst ett av spørsmålene. Både for mye lyst og fravær av lyst er med på å danne er bilde av hvordan man har det psykisk. Men du trenger selvfølgelig ikke å gå i detalj. 

Anonymkode: e020b...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...