AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Livet begynner å bli for tungt for meg, og skal ha samtale med legen min i dag, å høre om jeg får legge meg inn på en DPS. Jeg røyker, er forferdelig avhengig av tobakken, og ønsker derfor å vite om det er lov å røyke ute på slike plasser? Anonymkode: fd277...c75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livet begynner å bli for tungt for meg, og skal ha samtale med legen min i dag, å høre om jeg får legge meg inn på en DPS. Jeg røyker, er forferdelig avhengig av tobakken, og ønsker derfor å vite om det er lov å røyke ute på slike plasser? Anonymkode: fd277...c75 Tror det pleier være lov. Ihvertfall det der jeg var 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Det var også lov der jeg var. Det er jo mange som røyker og skal man gå utenfor området DPS ligger på hver gang man skal røyke så kan det jo fort bli vanskelig. Anonymkode: 0676d...82c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg vet ikke hvordan regelene er alle plasser men det ville være rart i en tøff periode å skulle bli tvunget til å forholde seg til røykestopp i tillegg. Anonymkode: a4d08...4a1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Det er lov å røyke, noen av de ansatte røyker jo også. Selv om ikke de har lov å røyke i arbeidstiden gjør de det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Takk for svar alle sammen! Anonymkode: fd277...c75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg kan ikke se at det er noe problem; det burde jo være skiltet med røyking forbudt om det ikke var greit. Folk røyker jo på gata. Om DPS ligger inne på et sykehus, skal det så vidt jeg vet være tilviste røykeplasser utenfor. Er det utenfor sykehuset der jeg bor i alle fall. Men jeg må ta forbehold om at jeg ikke hundre prosent kan reglene nå, for det er ganske lenge siden jeg sluttet å røyke... Loven er jo blitt temmelig streng med årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 3 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Jeg kan ikke se at det er noe problem; det burde jo være skiltet med røyking forbudt om det ikke var greit. Folk røyker jo på gata. Om DPS ligger inne på et sykehus, skal det så vidt jeg vet være tilviste røykeplasser utenfor. Er det utenfor sykehuset der jeg bor i alle fall. Men jeg må ta forbehold om at jeg ikke hundre prosent kan reglene nå, for det er ganske lenge siden jeg sluttet å røyke... Loven er jo blitt temmelig streng med årene. Utenfor legesenteret er det ikke lov å røyke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Tror generelt det ikke er så popis å stå rett uten for en inngang å røyke. Greit å gå litt avsides. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, FjellOgDalar skrev: Tror generelt det ikke er så popis å stå rett uten for en inngang å røyke. Greit å gå litt avsides. Nei, etter røykeloven er det ikke lov å røyke ved inngangen til offentlige bygg. Hva som akkurat defineres som inngangen er derimot ikke bestemt. Men ingen kan nekte deg å røyke andre steder ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 15 minutter siden, issomethingwrong skrev: Nei, etter røykeloven er det ikke lov å røyke ved inngangen til offentlige bygg. Hva som akkurat defineres som inngangen er derimot ikke bestemt. Men ingen kan nekte deg å røyke andre steder ute. Var det ikke snakk om at det skulle bli ulovlig å røyke ute? Husker ikke hvem som sa det igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Livet begynner å bli for tungt for meg, og skal ha samtale med legen min i dag, å høre om jeg får legge meg inn på en DPS. Jeg røyker, er forferdelig avhengig av tobakken, og ønsker derfor å vite om det er lov å røyke ute på slike plasser? Anonymkode: fd277...c75 Ja! 🙂 Anonymkode: 5b79b...339 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 De stod nå å røyket da jeg var innom DPS døgn i mars. Anonymkode: 9d09f...41e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.