Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har sex i parforholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lillemus skrev:

Hvis vi skulle ventet til ungdommene er i seng (når de er hos oss) hadde det blitt sex så langt utpå natta at ingen av hadde vært i stand til å holde oss våkne.. :D 

Her må alle gjøre seg ferdige på badet og gå på rommene før vi legger oss. Da får vi som regel være i fred 😃 Men vi legger oss seint da, som regel rundt midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

Nyter i grunnen mest med øynene lukket, men liker jo å se også - bare ikke sånn "ser hverandre dyyyypt inn i øynene" akkurat mens vi har sex. :D 

Bra de fleste treffer en som passer for seg gitt :P Jeg ville mistet noe av fellesskapsfølelsen og det deilige i å dele noe som er unikt og intimt og bare mellom oss dersom vi skulle elsket med øynene lukket. 

Innimellom kan jeg sånn der "nesten-våkne" om natten av at han ligger tettere enn vi gjør mens vi sover, og før jeg har åpnet øynene merker jeg at han kikker på meg. Veldig fine øyeblikk når vi bare kikker sånn på hverandre i taushet, smiler og sovner igjen, *sukk*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, Kayia skrev:

 

Hm, snedig så ulike preferanser man kan ha :D Har dere øynene lukket da eller? 

Lurer på om du misforsto forresten. Jeg vil ha øyekontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 12.14, Lillemus skrev:

Jeg synes det er dødskleint å ha øyekontakt under sex! Aner ikke hvorfor, men akkurat det liker jeg ikke på en måte. :D Vi blir som regel lattermilde begge to de gangene vi har øyekontakt underveis, heldigvis er vi like akkurat der så det er ikke noe problem. :) 

Haha jeg har det på samme måte. Kjæresten min ser meg i øynene under sex og med det snille blikket da.... haha og det blir så kleint fordi jeg blir flau 😂

Anonymkode: 935e4...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...