AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg er inne i en litt dårlig periode for tiden. Angst, kanskje depresjon (?) og tendenser til tvang. Jeg har måttet stille opp på en del viktige møter nå da høsten har startet igjen. Samtaler som krever at jeg er fokusert og kan gi gode svar. Jeg får litt panikk fordi jeg merker at jeg roter med svarene og sier rare ting. Husker ikke helt og klarer ikke å konsentrere meg. Glemmer navn og ansikter på de jeg skal på møte med osv. (dette er ikke jobbrelatert). Vanligvis er jeg en høflig og oppmerksom person som smiler og samtaler helt greit. Har klart å ta meg sammen selv på det dårligste psykisk og også da jeg gikk på høye doser AD. Nå kan jeg sitte å stirre tomt ut i luften uten å bry meg om hvordan jeg fremstiller meg selv. Klarer ikke sette meg ned og forberede meg på forhånd. Er det bare fordi jeg ikke stoler på meg selv lenger? At det er angst? Er det at jeg ikke jobber for tiden og får for lite stimuli sånn intellektuelt. Er det fordi jeg er sliten etter mange år med store utfordringer psykisk og sosialt. Bruker ingen medisiner for tiden. Anonymkode: 302fe...8d2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er inne i en litt dårlig periode for tiden. Angst, kanskje depresjon (?) og tendenser til tvang. Jeg har måttet stille opp på en del viktige møter nå da høsten har startet igjen. Samtaler som krever at jeg er fokusert og kan gi gode svar. Jeg får litt panikk fordi jeg merker at jeg roter med svarene og sier rare ting. Husker ikke helt og klarer ikke å konsentrere meg. Glemmer navn og ansikter på de jeg skal på møte med osv. (dette er ikke jobbrelatert). Vanligvis er jeg en høflig og oppmerksom person som smiler og samtaler helt greit. Har klart å ta meg sammen selv på det dårligste psykisk og også da jeg gikk på høye doser AD. Nå kan jeg sitte å stirre tomt ut i luften uten å bry meg om hvordan jeg fremstiller meg selv. Klarer ikke sette meg ned og forberede meg på forhånd. Er det bare fordi jeg ikke stoler på meg selv lenger? At det er angst? Er det at jeg ikke jobber for tiden og får for lite stimuli sånn intellektuelt. Er det fordi jeg er sliten etter mange år med store utfordringer psykisk og sosialt. Bruker ingen medisiner for tiden. Anonymkode: 302fe...8d2 Jeg henger meg på her, for akkurat den problemstillingen har jeg også lurt på flere ganger faktisk. Anonymkode: 25ae5...020 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Har du hatt en nevrologisk test? Anonymkode: 72617...4d8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt en nevrologisk test? Anonymkode: 72617...4d8 Jeg har tatt nevrologisk test samt mansse andre tester, men intet funn..... Anonymkode: 25ae5...020 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.