Gå til innhold

Noen som forstår dette med kognitiv forandring ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i en litt dårlig periode for tiden. Angst, kanskje depresjon (?) og tendenser til tvang. Jeg har måttet stille opp på en del viktige møter nå da høsten har startet igjen. Samtaler som krever at jeg er fokusert og kan gi gode svar. Jeg får litt panikk fordi jeg merker at jeg roter med svarene og sier rare ting. Husker ikke helt og klarer ikke å konsentrere meg. Glemmer navn og ansikter på de jeg skal på møte med osv. (dette er ikke jobbrelatert). Vanligvis er jeg en høflig og oppmerksom person som smiler og samtaler helt greit. Har klart å ta meg sammen selv på det dårligste psykisk og også da jeg gikk på høye doser AD. Nå kan jeg sitte å stirre tomt ut i luften uten å bry meg om hvordan jeg fremstiller meg selv. Klarer ikke sette meg ned og forberede meg på forhånd. Er det bare fordi jeg ikke stoler på meg selv lenger? At det er angst? Er det at jeg ikke jobber for tiden og får for lite stimuli sånn intellektuelt. Er det fordi jeg er sliten etter mange år med store utfordringer psykisk og sosialt.  Bruker ingen medisiner for tiden.

Anonymkode: 302fe...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er inne i en litt dårlig periode for tiden. Angst, kanskje depresjon (?) og tendenser til tvang. Jeg har måttet stille opp på en del viktige møter nå da høsten har startet igjen. Samtaler som krever at jeg er fokusert og kan gi gode svar. Jeg får litt panikk fordi jeg merker at jeg roter med svarene og sier rare ting. Husker ikke helt og klarer ikke å konsentrere meg. Glemmer navn og ansikter på de jeg skal på møte med osv. (dette er ikke jobbrelatert). Vanligvis er jeg en høflig og oppmerksom person som smiler og samtaler helt greit. Har klart å ta meg sammen selv på det dårligste psykisk og også da jeg gikk på høye doser AD. Nå kan jeg sitte å stirre tomt ut i luften uten å bry meg om hvordan jeg fremstiller meg selv. Klarer ikke sette meg ned og forberede meg på forhånd. Er det bare fordi jeg ikke stoler på meg selv lenger? At det er angst? Er det at jeg ikke jobber for tiden og får for lite stimuli sånn intellektuelt. Er det fordi jeg er sliten etter mange år med store utfordringer psykisk og sosialt.  Bruker ingen medisiner for tiden.

Anonymkode: 302fe...8d2

Jeg henger meg på her, for akkurat den problemstillingen har jeg også lurt på flere ganger faktisk.

Anonymkode: 25ae5...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt en nevrologisk test?

Anonymkode: 72617...4d8

Jeg har tatt nevrologisk test samt mansse andre tester, men intet funn.....

Anonymkode: 25ae5...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...