AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Har gått i psykiatrien nesten hele mitt voksne liv. Til slutt var det ikke mer å gjøre. Fastlegen har gitt meg Sobril som jeg kan ta ved behov. Jeg ender med å ta ca 20-30 mg daglig. Fastlegen sier ikke noe på det, men jeg vil gjerne høre din mening. Er dette greit? Jeg fungerer bra med samboer, barn og barnebarn. Kjører ikke bil. Anonymkode: 3d184...be3 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Hva tenker du selv? Jeg tenker at det ikke er Kuptons rolle her å legitimere høyere forbruk av benzo enn det som er intensjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 17 minutter siden, issomethingwrong skrev: Hva tenker du selv? Jeg tenker at det ikke er Kuptons rolle her å legitimere høyere forbruk av benzo enn det som er intensjonen. Er dette Sobril-forbruket så høyt da? Anonymkode: 11bf2...d64 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette Sobril-forbruket så høyt da? Anonymkode: 11bf2...d64 Det er det nok ikke, men det TS egentlig spør om her, er legitimitet for å bruke en vanedannende medisin i andre mengder enn det fastlegen har sagt. For meg er dette første skritt på vei mot avhengighet og misbruk. Og det setter Kupton i en skvis jeg ikke synes verken han eller TS er tjent med. Endret 23. august 2018 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 8 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er det nok ikke, men det TS egentlig spør om her, er legitimitet for å bruke en vanedannende medisin i andre mengder enn det fastlegen har sagt. Skriver TS hvilke menger fastlegen har sagt? Anonymkode: 11bf2...d64 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 9 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er det nok ikke, men det TS egentlig spør om her, er legitimitet for å bruke en vanedannende medisin i andre mengder enn det fastlegen har sagt. For meg er dette første skritt på vei mot avhengighet og misbruk. Og det setter Kupton i en skvis jeg ikke synes verken han eller TS er tjent med. TS skriver jo at fastlegen synes det er greit? Anonymkode: 51722...aba 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS skriver jo at fastlegen synes det er greit? Anonymkode: 51722...aba Det står "sier ikke noe på det" - men medisinen er skrevet ut til bruk ved behov. Da synes jeg den skal brukes ved behov, og ikke fast. At fastlegen ser litt mellom fingrene på det i starten betyr ikke at dette valget bifalles. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Problemet med å ta det hver dag, er att man utvikler toleranse. Og da kan man lett begynne å ta mer for samme effekt. Ellers er det vel ikke noe problem. Hilsen anonym person på internet som ikke har helseutdannelse. Anonymkode: aa030...4a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: Det står "sier ikke noe på det" - men medisinen er skrevet ut til bruk ved behov. Da synes jeg den skal brukes ved behov, og ikke fast. At fastlegen ser litt mellom fingrene på det i starten betyr ikke at dette valget bifalles. Mulig behovet er hver dag. Anonymkode: 11bf2...d64 0 Siter
Kayia Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: Det er det nok ikke, men det TS egentlig spør om her, er legitimitet for å bruke en vanedannende medisin i andre mengder enn det fastlegen har sagt. For meg er dette første skritt på vei mot avhengighet og misbruk. Og det setter Kupton i en skvis jeg ikke synes verken han eller TS er tjent med. Hvilken skvis setter trådstarter Kupton i? 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 5 minutter siden, Kayia skrev: Hvilken skvis setter trådstarter Kupton i? At han blir «presset» til å enten gå god for misbruk av Sobril eller gi TS sterkt ubehag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, issomethingwrong skrev: At han blir «presset» til å enten gå god for misbruk av Sobril eller gi TS sterkt ubehag. Han lar seg ikke «presse» av noen. Anonymkode: dd675...5f6 0 Siter
Bergogdal Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: Det er det nok ikke, men det TS egentlig spør om her, er legitimitet for å bruke en vanedannende medisin i andre mengder enn det fastlegen har sagt. For meg er dette første skritt på vei mot avhengighet og misbruk. Og det setter Kupton i en skvis jeg ikke synes verken han eller TS er tjent med. Dere er så redde for Kupton. Han er ingen gud og kan sikkert sette grenser for seg selv😉 1 Siter
emilie321 Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Er delvis enig med issomethingwrong, men ikke det angående kupton. Tror han utmerket greier å se hva han skal/ikke bør svare på. Synes det er en uklok vei å gå hvis noen skal legge føringer på hva vi bør/ikke bør spørre om her inne. Det greier også moderator godt selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått i psykiatrien nesten hele mitt voksne liv. Til slutt var det ikke mer å gjøre. Fastlegen har gitt meg Sobril som jeg kan ta ved behov. Jeg ender med å ta ca 20-30 mg daglig. Fastlegen sier ikke noe på det, men jeg vil gjerne høre din mening. Er dette greit? Jeg fungerer bra med samboer, barn og barnebarn. Kjører ikke bil. Anonymkode: 3d184...be3 Jeg synes dette er et ok spørsmål som jeg håper du får svar fra kupton på. Ikke fordi han kan si at akkurat du kan ta denne dosen uten å konferere med din fastlege, men fordi det egentlig er et generelt spørsmål som det går an å svare generelt på. Det generelle er jo i hvilken grad det er ok med noe benzo for å lindre angst når andre behandlingsalternativ er oppbrukt. Det vil jeg anta at kupton kan si noe om hvordan vurdere. Anonymkode: 5cce3...643 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått i psykiatrien nesten hele mitt voksne liv. Til slutt var det ikke mer å gjøre. Fastlegen har gitt meg Sobril som jeg kan ta ved behov. Jeg ender med å ta ca 20-30 mg daglig. Fastlegen sier ikke noe på det, men jeg vil gjerne høre din mening. Er dette greit? Jeg fungerer bra med samboer, barn og barnebarn. Kjører ikke bil. Anonymkode: 3d184...be3 Jeg er ikke kupton, men tenker at du kanskje bør være oppmerksom i forhold til hvorvidt du nå tar sobril fordi du har angst, - eller om du tar det mer vanemessig. Det kan være dumt å "bruke opp" den muligheten sobril kan gi til lindring ved å bruke det vanemessig, da vil det neppe ha særlig effekt de dagene du har det ekstra dårlig. Anonymkode: 5cce3...643 0 Siter
Kayia Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 56 minutter siden, issomethingwrong skrev: At han blir «presset» til å enten gå god for misbruk av Sobril eller gi TS sterkt ubehag. Passer du på oss alle anonyme på nett på denne rørende måten? 😛 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: At han blir «presset» til å enten gå god for misbruk av Sobril eller gi TS sterkt ubehag. Ha ha, unnskyld for at jeg ler, men nå måtte jeg. Rørende omsorg du viser egentlig , men jeg tror han klarer seg fint 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.