Mëmëso Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 (endret) Forekommer det hvetebrødsdager på Wellbutrin, eller er det bare en myte? Sånn som jeg har forstått det kan enkelte oppleve noen fine dager rett etter oppstart, som avtar like brått som de kom, før medisinen begynner å virke "på ordentlig". Vet ikke om dette bare er tull. Spør fordi jeg prøver å få oversikt over hva jeg kan forvente meg, med tanke på jobb, fremtid osv. Endret 23. august 2018 av Mëmëso 0 Siter
Gjest Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Wellbutrin fikk meg opp av gjørma (den alvorlige depresjonen) en gang i tiden. Da hadde jeg vært dårlig i flere år. Jeg har kun positive ting å si om den. Man får tilbake energi og livslyst. Min erfaring iallefall. 0 Siter
Mëmëso Skrevet 23. august 2018 Forfatter Skrevet 23. august 2018 (endret) 51 minutter siden, MxxM skrev: Wellbutrin fikk meg opp av gjørma (den alvorlige depresjonen) en gang i tiden. Da hadde jeg vært dårlig i flere år. Jeg har kun positive ting å si om den. Man får tilbake energi og livslyst. Min erfaring iallefall. Gått på Wellbutrin tidligere, hadde ingen hvetebrødsdager da. Ble bare langsomt mer tilfreds med livet, åpen og avslappet. Det ble lett å gå på tur, og fikk lyst og energi til å gjøre ting. Sluttet etter en misforståelse. Begynt på igjen etter en liten kræsj og fått beskjed om å alltid ta det, evt. inntil en psyk. sier jeg skal slutte. Brukt Cipralex for en del år tilbake. Fungerte ok, men var ikke noe å rope hurra for. Likte Wellbutrin bedre, følte jeg så verden med nye øyne. Men jeg vet ikke helt, er ikke helt overbevist om at jeg er deprimert denne gang. Kjennes ikke sånn. Apatisk og likegyldig, tom, ubesluttsom, verk i brystet og uro. Vanskelig å være i meg. Ikke spesielt trist eller nedstemt, kommer litt i bølger/tak. Ekstremt dårlig konsentrasjon/husk, uvel av for mye inntrykk. Men disse siste tingene er på vei tilbake. Kanskje stress eller annet? Lurer på om jeg ikke behøver, og derfor bør takke nei til time på DPS? Endret 23. august 2018 av Mëmëso 0 Siter
Mëmëso Skrevet 23. august 2018 Forfatter Skrevet 23. august 2018 56 minutter siden, MxxM skrev: Wellbutrin fikk meg opp av gjørma (den alvorlige depresjonen) en gang i tiden. Da hadde jeg vært dårlig i flere år. Jeg har kun positive ting å si om den. Man får tilbake energi og livslyst. Min erfaring iallefall. Husker du omtrentlig hvor lang tid det tok med deg? 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 5 timer siden, Mëmëso skrev: Husker du omtrentlig hvor lang tid det tok med deg? Mener å huske virkningen kom fort under en mnd. 0 Siter
Mëmëso Skrevet 24. august 2018 Forfatter Skrevet 24. august 2018 Takk for svar. Jeg krysser fingrene for at de vil hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.