AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 Jeg lengter liksom bare tilbake og til han. Jeg er en mester i å gjøre store ting ut av ting, noe som ødelegger veldig for meg. Jeg har så mye angst, og liker ikke meg selv heller. så treffer jeg en fyr og tenker at dette er ikke liv laga. pga min livssitasjon, avstand. så har jeg vært der to ganger igjen, og alltid følt det som hjemme. og savnet etter han har ikke helt forsvunnet. jeg tenkte at det var lurt å ikke begynne å date, fordi da ville jeg bli mer forelska. jeg treffer folk her jeg er, men jeg har samme følelsen av å høre til på denne plassen. fra jeg var liten har jeg følt at jeg skal et annet sted, jeg innbilte meg det var USA. men det var visst ikke det. uansett hvor jeg skal, lengter jeg bare tilbake dit, og til det jeg hadde. er det noen som har opplevd lignende? hvordan gikk det? valgte du å leve med evig lengsel eller gjorde du noe med det? Anonymkode: 507ca...ccb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.