Gå til innhold

penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Håper noen kan gi meg noen seriøse svar og hjelp.

 

dater en fyr som er ifra brasil, og penisen hans er i overkant stor. målte den selv til 23.5cm lang og ca 18 cm i omkrets. 

Tidligere partnere er 3 stk og dems penis hverkan ga meg noen orgasme de var relativ små..

Jeg har så gjerne lyst å gi fyren en god opplevelse men vi har prøvd og får det dårlig til. Har varmet opp i ca 15 min brukt både spytt og glide middel men får lite av den langt inn. Er det noen som har no tips triks til oppnå få den dypt inn ? Er det noen spesielle stillinger, puste tekniker eller liggnede `

Anonymkode: d36de...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten ting til:
En stor penis trenger mer fuktighet enn en liten, så ikke vær redd for å benytte deg av litt glidemiddel ved behov.

Stilling 1: Deg på topp.
Den mest klassiske og enkleste posisjonen å benytte dersom han har større (lengre) penis enn du takler.
Du kan sitte over og styre det hele, det eneste han må passe på er de tilfeldige hoftebevegelsene som menn generelt får trang til når de har en kvinne sittende overskrevs på seg.
En variant er at du setter seg litt lengre opp mot navlen hans og på den måten øker presset direkte mot g-punktet.

 

Stilling 2: Bakfra
Stående på alle fire gir full kontroll over dybden på penetreringen og man kan velge om han skal stå stille og la deg styre eller om han skal styre.
Så lenge han passer på å ikke støte for hardt, fungerer det helt greit.
Problemet oppstår først når begge begynner å bevege seg..
En alternativ løsning er at du ligger rett ut på maven og han ligger over deg.
Dersom han skyver seg litt oppover, vil presset mot g-punktet øke, samtidig som det umuliggjør den dype penetreringen.
Han kan med fordel ha hendene på rumpa de og holde igjen dersom du brått presser seg bakover, noen ganger mister kvinner, i likhet med menn, oversikten over hvor langt inn de er…

Stilling 3: Misjonæren.
Du kan ligge på rygg, med samlede ben og han ligger over deg.
Her vil han ikke kunne penetrere like dypt som om du sprer bena.

Stilling 4: Skje
Å ligge i skje kan fungere utmerket, spesielt om du holder kroppen ganske rett.
Start forsiktig og finn en rytme som passer dere begge to.

Håper det her hjelper litt på veien!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...