AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Sett den ? Trist og problematiserer virkelig hvordan de nærmeste kan lukke øynene og tro « alt er bra». Samt hvordan helsevesen kan stå i sine vedtatte sannheter... Anonymkode: 14f26...ce9 0 Siter
Mëmëso Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Har ikke sett den, teller på knappene om jeg ønsker å se den. Hører gjerne hva andre synes. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Veldig sårt og vondt . Som ungdomsmamma tenker jeg den er viktig , mye kan skjule seg bak en tilpasset og « glad» image. Da jeg selv var psyk fikk jeg høre mine pårørende bagatelliserte noe andre så tydelig , tror de er lett å havne i blindsoner ift til sine egne nære. Samtidig bør vi vel kunne forvente at de som bryr seg om oss også « ser» oss..? Anonymkode: 14f26...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Jeg har sett den, og kunne godt ha vært det foruten. Publikum får 80 minutter med hyperventilering og grining - godt utført - sorgreaksjonene var fremstilt på en realistisk måte. Det som handler om selvmordsforsøket, er jeg svært kritisk til fremstillingen av. Anonymkode: 55fb4...ad4 0 Siter
Mëmëso Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som handler om selvmordsforsøket, er jeg svært kritisk til fremstillingen av. Anonymkode: 55fb4...ad4 Kan du si litt om hvorfor? Kanskje dumt å komme med spoilere, men skulle gjerne visst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 7 minutter siden, Mëmëso skrev: Kan du si litt om hvorfor? Kanskje dumt å komme med spoilere, men skulle gjerne visst. Jeg mener blant annet at jenta fremstilles som altfor rolig og samlet, ikke bare slik at hun er sånn når andre ser henne, men også når hun er alene. Anonymkode: 55fb4...ad4 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Er dette noe som har gått på TV? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 Akkurat nå, FjellOgDalar skrev: Er dette noe som har gått på TV? Kinofilm som hadde premiere i dag. Anonymkode: f4dc7...f26 0 Siter
Mëmëso Skrevet 24. august 2018 Skrevet 24. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener blant annet at jenta fremstilles som altfor rolig og samlet, ikke bare slik at hun er sånn når andre ser henne, men også når hun er alene. Anonymkode: 55fb4...ad4 Ok. Takk for forklaring. 0 Siter
Mëmëso Skrevet 25. august 2018 Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Samtidig bør vi vel kunne forvente at de som bryr seg om oss også « ser» oss..? Anonymkode: 14f26...ce9 Jeg var 13, og hadde sannsynligvis vært på håndball samme uken, samt aktiviteter hver dag. Husker jeg gråt veldig før - og etter, men der og da var jeg ganske rolig, hadde bestemt meg. Våknet alene, var ikke så alvorlig, og fortsatte i samme sporet. Vil og kan ikke klandre noen for at de ikke så, maska var helt inntakt. Men senere, da det måtte ha vært åpenbart at noe ikke var som det skulle, skulle jeg ønske at de (foreldre, lærer, nabo, helsesøster) ikke hadde gitt seg når jeg ble sint og blånekta for at noe var galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.