Gå til innhold

Når jeg blir deprimert.

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er ikke det stjernestøv mener med det hun skriver. Hun beskriver opplevelsen av å ha Gud i seg.

Akkurat! Vi har skaperkraften i oss. 

Fortsetter under...

Skrevet

Men hvilke AD ville dere anbefalt? Sykepleieren skulle høre med psykiateren. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg er nok av de dårligste i klassen selv med hensyn på livsstil,  men jeg er av dem som tror at alt er ikke bra for en og det er det som har brakt en der en er. ..TV ser jeg først og fremmst av økonomiske grunner bare på mobilen hvis der er programmer det er mye snakk om ellers  i media. Jeg hører mye radio selv om ikke den lenger er som den var mhp innhold , men da kan man holde på med et håndarbeid eller legge opp en bukse eller noe ved siden av. Eller lage mat selvsagt. Noe enkelt.

Men det å ta litt turer ut er viktig. Om ikke annet av og til besøke et museum eller gjøre noe som bringer en litt ut av den vanlige daglige tralten. Man må ta litt vare på det mentale også.😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Man må bare prøve å fungere så godt man kan og ikke tenke så mye på hva alle andre tror og tenker. Tenker jeg iallefall i gode perioder.

Skrevet
På 27.8.2018 den 22.03, Maggie55 skrev:

Man må bare prøve å fungere så godt man kan og ikke tenke så mye på hva alle andre tror og tenker. Tenker jeg iallefall i gode perioder.

Ja det er sant, man får gjøre så godt man kan. Fikk ikke AD enda, først ville psykiateren se om det hadde noe med "psykosen" å gjøre. Må vente to uker da, sikkert så de 74 mg med latuda får virke skikkelig. Men jeg har så mye å tenke på, det kan ha noe med det å gjøre også. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Du er bare utrolig flink. Du er det største lyspunktet her. Du har fortalt om din tro. Jeg synes vel ofte religioner ofte er mye " heltedyrkere" eller oftest på søken etter " en sterk da helst mann" og ikke tar inn over seg at alle mennesker kan ikke være verdens lys slik Jesus var og det er i flokk vi løfter best tror jeg.

Dette er en treerdag for meg. Jeg tar vanligvis 2 tabletter Zeldox daglig samt noe for kolesterol og høyt blodtrykk men i dag " hviler jeg i 3. Jeg var så heldig helt tilfeldig å få snakke med en av landets beste spesialister for flere å siden og han forklarte meg at man hele tiden måtte tilstrebe lavest mulig dose. Tror det gjaldt i mye egentlig. Alvorlig fare var ved så og så mange i dette tilfelle. Men trygg blir man jo aldri. Man må bare prøve å ta vare på seg selv så godt man kan. Man kan nok lese seg til mye selv men en lege ser jo pasientens vekt og vet noe om matvaner o.l. og regelmessig liv og så mye. Men selvsagt har man også sin egen erfaring med så mangt i livet.  Husker legen hadde sagt til min mor at det gjaldt å ikke sette seg til og ikke tro på alt av ting som ble annonsert i aviser om ting mot slitasjegikt osv. Tenker etter hun var gått bort at vi satte oss kanskje litt for lite ned sammen. Vi forstår ofte ikke hverandres helse ordentlig. Kanskje ikke alltid selv engang.  Håper bare legene også har det bra og har natur og rekreasjon i sin nærhet og alle sine selvsagt. Det har alle fortjent. Nå skal jeg høre radioteater. Det gjorde jeg mye før i tida før jeg følte hele programpoltikken valgte bort så mange av oss. Men alt trenger man ikke av kjedeligheter. Ingen gjør det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...