Gå til innhold

Når kan jeg forvente effekt av antidepressiva, antipsykotika og stemningsstabiliserende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kan jeg forvente effekt av antidepressiva, antipsykotika og stemningsstabiliserende? Jeg har mest sannsynlig schizoaffektiv lidelse, sluttet på antipsykotika for 9 måneder siden. Medisinene det er tenkt at jeg skal begynne på nå er wellbutrin, risperdal eller abilify maintena og litium.

Anonymkode: 16dc2...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kan jeg forvente effekt av antidepressiva, antipsykotika og stemningsstabiliserende? Jeg har mest sannsynlig schizoaffektiv lidelse, sluttet på antipsykotika for 9 måneder siden. Medisinene det er tenkt at jeg skal begynne på nå er wellbutrin, risperdal eller abilify maintena og litium.

Skal du begynne på alle de samtidig da? Det tar vel noen uker før det virker-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Skal du begynne på alle de samtidig da? Det tar vel noen uker før det virker-

Jeg vet ikke helt sikkert, men det var det jeg fikk inntrykk av ut i fra det som behandleren min sa i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Kratt skrev:

To uker på antidepressiva ifølge legen min.

Høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, elina777 skrev:

Litium virker ganske raskt

Så bra. Vet du noe om hvor raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Vet du noe om hvor raskt?

En uke kanskje. Men en gang jeg hadde vært manisk over lengre tid virket den ikke før etter lengre tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, elina777 skrev:

En uke kanskje. Men en gang jeg hadde vært manisk over lengre tid virket den ikke før etter lengre tid

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike spørsmål er svært vanskelige å svare på. Det avhenger av som mange faktorer. Symptomenes alvorlighetsgrad. Dose/hvor raskt en går opp i dose, hva som er riktig dose akkurat for deg og flere andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kupton skrev:

Slike spørsmål er svært vanskelige å svare på. Det avhenger av som mange faktorer. Symptomenes alvorlighetsgrad. Dose/hvor raskt en går opp i dose, hva som er riktig dose akkurat for deg og flere andre ting.

Da så. Da får jeg vel bare ha tålmodighet og vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...