Gå til innhold

Er dere andre bipolare jævlig irritable, og tenner lett på alle plugger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bp 1. Er ofte utrolig irritabel. Skal lite til før jeg eksploderer. Lurer på om det er bp, eller bare personligheten min...

Anonymkode: a26f7...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bip 2. Tja, klinker til med temperament og engasjement. Men blir mest irritabel og oppgitt. Eksploderer vel aldri. Uansett har irritasjon blitt bedre med meds da. 

Anonymkode: e13ac...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du ønsker svar fra meg da jeg har schizoaffektiv? Men en del av lidelsen er jo bipolar så jeg tar sjansen på å svare uansett. For meg er det ikke slik. Jeg blir egentlig aldri sint eller irritert, jeg blir heller skuffet eller lei meg.

Anonymkode: 6ad0a...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksplodere gjør jeg veldig sjelden. Ikke mot andre personer i alle fall. Dårlige dager er gjør meg irritabel, og jeg har ganske svingende form fra dag til dag. Tror det er ganske vanlig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er bipolar og kjenner meg godt igjen. Noen ganger skal det absolutt ingenting til før jeg virkelig fyrer løs og andre ganger er det kun stemningsleiet som gjør at jeg er skikkelig grinete.

Anonymkode: 52834...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...