Jarle Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Hei - jeg har de siste femten månendene slitt med uro og angst. Synes det er så rart - den kjipe følelsen kan gå av og på gjennom hele dagen, mens andre dager kan jeg ha lange strekk hvor jeg har det supert. Så kommer den klamme vonde følelsen igjen. Det kan være så ofte som ti sekunder på og ti sekunder av. Tar jeg en halv 15mg sobril - roer det hele seg ned. I sommer hadde jeg 10-12 dager som jeg virkelig var fri for den kjipe følelsen - da fikk jeg lyst til å gjøre alle slags hyggelige ting og jeg tok tak i det kreative yrket mitt og lagde bilder å solgte, jeg kjørt motorsykkel osv osv - dagen før ferien var over kom det snikende uro igjen. MEN når det er sagt har jeg det mye bedre nå enn i starten. Noen ganger virker det som om følelsen skal toppe seg til et panikkanfall, men det skjer aldri. Jeg har heller ikke de klassiske angst greiene som høy puls, svette osv, kun en jækla kjip følelse som kan fyke av og på. Kjenner noen seg igjen? Er dette angst for angsten? Jeg er egentlig ikke redd for noe som helst. Er det vanlig at det kan fyke av og på? J 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg har det også sånn. Hva det kommer av vet jeg ikke, men jeg har i alle fall blitt diagnostisert med schizoaffektiv lidelse, vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre eller om det bare er tilfeldig? Anonymkode: 390c7...939 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 16 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har det også sånn. Hva det kommer av vet jeg ikke, men jeg har i alle fall blitt diagnostisert med schizoaffektiv lidelse, vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre eller om det bare er tilfeldig? Anonymkode: 390c7...939 Ja det kan vel være mye likt når det kommer til angst og uro, men noe schizoaffektiv lidelse har jeg nok ikke. Det er bare så irriterende at det ikke enten kan være jevnt, men det er visst slik det er med angst også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Jarle skrev: Ja det kan vel være mye likt når det kommer til angst og uro, men noe schizoaffektiv lidelse har jeg nok ikke. Det er bare så irriterende at det ikke enten kan være jevnt, men det er visst slik det er med angst også. Har du en behandler som du snakker om dette med? Har han eller hun noen synspunkter på det? Anonymkode: 390c7...939 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 10 minutes ago, AnonymBruker said: Har du en behandler som du snakker om dette med? Har han eller hun noen synspunkter på det? Anonymkode: 390c7...939 11 minutes ago, AnonymBruker said: Har du en behandler som du snakker om dette med? Har han eller hun noen synspunkter på det? Anonymkode: 390c7...939 Ja - det er helt klart angsten som er min greie sier de alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 28 minutes ago, AnonymBruker said: Har du en behandler som du snakker om dette med? Har han eller hun noen synspunkter på det? Anonymkode: 390c7...939 28 minutes ago, AnonymBruker said: Har du en behandler som du snakker om dette med? Har han eller hun noen synspunkter på det? Anonymkode: 390c7...939 Hva er egentlig schizoaffektiv lidelse? Er du bipolar også da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 25 minutter siden, Jarle skrev: Ja - det er helt klart angsten som er min greie sier de alle Skjønner. Anonymkode: 390c7...939 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, Jarle skrev: Hva er egentlig schizoaffektiv lidelse? Er du bipolar også da? Ja, det stemmer. Schizofren og bipolar. Anonymkode: 390c7...939 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 1 minute ago, AnonymBruker said: Ja, det stemmer. Schizofren og bipolar. Anonymkode: 390c7...939 Hva vil det si å være schizofren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 45 minutes ago, Jarle said: Hva vil det si å være schizofren? Hvordan vet man at man er schizofren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 1 time siden, Jarle skrev: Hva er egentlig schizoaffektiv lidelse? Er du bipolar også da? 1 time siden, Jarle skrev: Hva vil det si å være schizofren? 27 minutter siden, Jarle skrev: Hvordan vet man at man er schizofren? Hvorfor googler du ikke bare, i stedet for at andre skal bruke tiden sin på å gi deg informasjon du enkelt kan finne selv? 1 time siden, Jarle skrev: Ja - det er helt klart angsten som er min greie sier de alle Den beste til å hjelpe deg til å leve med angsten er din behandler. Anonymkode: 60034...b52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.