AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg kjenner veldig mye magisk tenkning for tiden. En reklame for norsk tipping om at man skal "ikke spille for å vinne tilbake det tapte" får meg til å tenke det er ett tegn fra ...... for at jeg skal slutte å spille rikstoto. For når jeg spiller rikstoto, så føler jeg de gangene jeg vinner at det er pga ...... osv. Så tenker jeg att jeg snart blir raka fant, for jeg hørte om en som drev å bestilte fra utlandet som hadde blitt krevd for moms på alt han har kjøpt over 2 år. Att de tar stikkprøver. Da fikk jeg noe nytt å bekymre meg over. Feks overvåker Tolletaten internet? Må jeg passe meg for hva jeg skriver, selv her? Dette er ikke så intensivt som når jeg var skikkelig dårlig. Men nå går jeg på 15 mg zylprexa, og tenker slike "magiske tanker" om att det og det er et tegn osv. Den indre stemmen er ganske rolig, men reglene kommer nå litt. Er det på tide å øke AD? For dette er vel tvangstanker? Har ikke makset Zoloft enda. Det er så lite som skal til for å vippe meg av pinnen. Og jeg føler meg som jeg sitter i et glasshus, og alle med dårlige intensjoner plutselig kan hoppe på meg å gjøre det ene og det andre... Samtidig som jeg tenker jeg selv er ubetydelig. Anonymkode: b092f...d5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg oppfatter ikke dette som tvangstanker, så det med AMD-økning oppfatter jeg ikke som selvsagt. Du må snakke med psykiateren din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 AD skulle det være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jo, kan ta det opp med fastlegen, for jeg har ikke noe kontakt med DPS de siste årene. Takk for svar Anonymkode: b092f...d5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg tror sånne tanker har å gjøre med det faktum at sykdom kan ramme alle. Ofte kan det være vanskelig å forstå for man vil jo så gjerne være frisk. Flere jeg snakker med sier man kan få hjelp i kommunen. Det riktige er som du sier å begynne med fastlegen. Magisk tenkning er fordi man er mye ytrestyrt hevder enkelte. Men hvor god hjelp det er med de budsjetter det står om i avisen er ikke lett å si. Tror hjelpeapparatet strir med mye sykdom selv. Anonymkode: 9962f...1e8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.