AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg vurderer å bytte fra abilify til trevicta og ønsker derfor å vite hvordan det burde gjøres og om jeg eventuelt må seponere abilify først? Anonymkode: dc903...c25 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Trevicta kan brukes etter at en er stabilisert på Xeplion. Du bør gå over fra abilify til Risperdal tabletter i en kort tid. Så kan du få Xeplion depot. Nå du har funnet riktig dose av dette og vært stabil på Xeplion i minst to mnd, kan du gå over på Trevicta. Har bare beskrevet overgangen. Har IKKE tatt stilling til om du bør skifte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, kupton skrev: Trevicta kan brukes etter at en er stabilisert på Xeplion. Du bør gå over fra abilify til Risperdal tabletter i en kort tid. Så kan du få Xeplion depot. Nå du har funnet riktig dose av dette og vært stabil på Xeplion i minst to mnd, kan du gå over på Trevicta. Har bare beskrevet overgangen. Har IKKE tatt stilling til om du bør skifte. Ok. Takk for svar. Har du noen formening om jeg burde bytte eller ikke? Det er vel lov å ha en mening om det da det ikke er å gi konkrete råd om dosering? Grunnen til at jeg ønsker å bytte er at jeg ikke føler meg som meg selv og ikke har noen følelser når jeg går på abilify. Har gått på den de 2 siste årene. Anonymkode: dc903...c25 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, kupton skrev: Trevicta kan brukes etter at en er stabilisert på Xeplion. Du bør gå over fra abilify til Risperdal tabletter i en kort tid. Så kan du få Xeplion depot. Nå du har funnet riktig dose av dette og vært stabil på Xeplion i minst to mnd, kan du gå over på Trevicta. Har bare beskrevet overgangen. Har IKKE tatt stilling til om du bør skifte. Vet du ikke liker meg, men dette hadde kanskje vært noe for meg? Hver tredje måned, og må man først gå på risperdal + xeplion da når man har gått på det før? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Du må i hvert fall ikke via Risperdal. Jeg synes du skal trappes opp på Xeplion og stabiliseres i minst to mnd før overgang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 1 time siden, kupton skrev: Du må i hvert fall ikke via Risperdal. Jeg synes du skal trappes opp på Xeplion og stabiliseres i minst to mnd før overgang. Ok. Takk. Skal foreslå dette for min psykiater . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.