Gå til innhold

Effekten av psykoedukasjon/bipolarskole på sykdommen


kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest franklyscarlet

Jeg personlig hadde svært lite utbytte av bipolarskolen. Synes kurset var veldig overfladisk, og at det kanskje passet best for de ikke kunne noe som helst som sykdommen. Mine pårørende mente det samme når det gjaldt pårørendekurset. Jeg hadde håpet å lære noe nytt, men det gjorde jeg dessverre ikke. Det skal sies at jeg slukte alt jeg kunne finne av informasjon om bipolar lidelse da jeg fikk diagnosen, så jeg kunne ganske mye fra før. Blant annet hadde jeg lest Fagbokforlagets bok om bipolare lidelser. Vil anbefale den til de som er spesielt nerdete av oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre erfart at dette mange steder overlates til "den/de som har tid eller lyst". Dette er kjempeviktig arbeid som må gjøres av de mest kompetente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...