AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg er 44 år gammel. Jeg har diagnosen paranoid schizofreni i residualfase med rest-symptomer. Jeg har mange ting jeg bekymrer meg for, og er ustabil. Jeg har gode dager innimellom men også mange dager, da jeg har katastrofeangst og bekymrer meg om naboer, og overvåkning i mild grad. Feks sover jeg med vinduet oppe så tenker jeg har sagt noe perverst i søvne, og kanskje kommer det en lynsjemobb. Men når lynsjemobben ikke dukker opp så tar jeg det som et tegn på att jeg ikke ser noe. Jeg har mye magisk tenkning, som jeg skrev om under her for 2 dager siden. Når "lynsjemobben ikke dukker opp" så kan jeg sitte og prøve å høre om naboene sier noe om meg ute i fellesarealet, og hvis noen ikke hilser osv når jeg går forbi de så tolker jeg det som de tror jeg er rar/pervers eller noe annet negativt. Jeg likte å gå på DPS men ble skrivet ut for flere år siden. Bekymringer er min største plage. Bør jeg ha en psykiatrisk kontakt, eller er jeg "ferdigbehandlet" og ikke mer de kan gjøre? Jeg var på legevakten i mars og da ba de meg doble zylprexa dosen og ringe fastlegen på mandag. De sa da jeg var paranoid. Jeg ble da tilbudt opphold på DPS, men dro etter noen timer fordi jeg fryktet att noen skulle stjele eller snoke rundt i leiligheten min når jeg var borte, da det akkurat var ett større restaurasjonprosjekt i min leilighet og naboenes, slik at døren ville stå oppe mye og sånn. Anonymkode: eef29...704 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.