AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Er det sant at det er veldig vanlig med vrangforestillinger ang direkte beskjeder fra Gud ved schizoaffektiv lidelse? Anonymkode: fbf6f...ce2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anbr42 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Er vel ikke bestandig vrangforestillinger å få direkte beskjeder fra Gud? Men om det er det i ditt tilfelle får de lærde ta seg av og bestemme. Jeg tror jeg hører fra Gud både titt og ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 18 minutter siden, anbr42 skrev: Er vel ikke bestandig vrangforestillinger å få direkte beskjeder fra Gud? Det vil jeg si det er. Anonymkode: 884ef...538 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.