Gå til innhold

Betaler du for indhold på nett?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tv2 midlertidig for å se på aspergerne i et showder. Netflix men ser ikke på det ofte.

Å betale for propagandaen til avisene føler jeg ikke for, da får de betale meg isåfall så skal jeg vurdere det :ph34r:

Anonymkode: 4333c...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har vg+ og youtube premium. Netflix ser jeg på tv bare.

 

Ellers så skal jeg kutte ut vg+. 

Et svar til:

 

Litt skremmende hvor lett det er å melde seg på alle mulige faste betalingsløsninger for tjenester man trenger i større eller mindre grad. Det jeg kommer på nå er i tillegg til Netflix; iCloud, Spotify, en passordtjeneste, alarm hjemme (noe litt annet da), og sikkert er det flere som jeg ikke kommer på i farta. Og pengene renner ut...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

En lokalavis og kontantabonement på mobiltelefon.

Det er mye " støy", men media er viktigere enn noen gang føler jeg. Mye mer kommer  frem nå som tidligere var skjult for allmenheten. Allikevel sikkert bare en flik for dette er tungt og vanskelig arbeide tror jeg. Historiebøkene må vel revideres fra sekund til sekund i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg viste ikke engang at man må betale for iCloud. Da bruker jeg den nok ikke.

 

Ellers synes jeg youtube plus er himmelsk, for å slippe all irriterende reklame. Jeg liker mye obskur musikk som ikke er å finne på Spotify og tidal, så youtube passer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når abonnementene løper ut ved nyttår fornyer jeg ikke. Man blir lei av å subsidiere andres propaganda. Mange av disse mediene er jo sterkt subsidierte slik at den såkalte eliten kan boltre seg og ha en jobb virker det som.

Anonymkode: 8d85c...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 kr for 5 uker lokalavis nå, ca 20 usd for 1 år med CuriosityStream, 0 (foreløbig) for YouTube Premium, VG+ noen ganger i året pga dokumentarene, Sumo noen ganger pga sykkel og fotball, dplay en sjelden gang, Netflix noen ganger i året, VPN 5 euro mnd (hele året), VPS. Sikkert noe mer også. 🤔

Anonymkode: 05ea1...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

5 kr for 5 uker lokalavis nå, ca 20 usd for 1 år med CuriosityStream, 0 (foreløbig) for YouTube Premium, VG+ noen ganger i året pga dokumentarene, Sumo noen ganger pga sykkel og fotball, dplay en sjelden gang, Netflix noen ganger i året, VPN 5 euro mnd (hele året), VPS. Sikkert noe mer også. 🤔

Anonymkode: 05ea1...c83

Glemte Medium. Tror det er 5 usd/mnd. 

Anonymkode: 05ea1...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

 

12 minutes ago, AnonymBruker said:

5 kr for 5 uker lokalavis nå, ca 20 usd for 1 år med CuriosityStream, 0 (foreløbig) for YouTube Premium, VG+ noen ganger i året pga dokumentarene, Sumo noen ganger pga sykkel og fotball, dplay en sjelden gang, Netflix noen ganger i året, VPN 5 euro mnd (hele året), VPS. Sikkert noe mer også. 🤔

Anonymkode: 05ea1...c83

Glem VPN og VPS. Så nå at det var "innholdstjenester" det var snakk om. 😉

Anonymkode: 05ea1...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...