AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 Ei veldig hyggelig dame fra DPS er så snill mot meg når jeg har depresjon tidene mine. Hun vet mye om meg nå. Endten så føler jeg at jeg liker henne på en annen måte, eller så er det at jeg føler meg ivaretatt og føler meg godt inni meg pga omsorgen jeg får. Jeg klarer virkelig ikke å skille mellom "Liker" og "Liker omsorgen jeg får " Om dere skjønner hva jeg vil frem til. Samtidig så ønsker jeg ikke å slutte å snakke med henne fordi hun hjelper meg såppas mye i mine tunge perioder. Anonymkode: 3a0d3...401 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 Skrevet 4. september 2018 Så mange har vært i lignende situasjon tror jeg men jeg tror ingen ønsker å snakke om det. Anonymkode: 0d47c...5c5 0 Siter
kupton Skrevet 4. september 2018 Skrevet 4. september 2018 Er det et motsetningsforhold? Kan det ikke være både/og? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.