AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Hva er jeg uten jobb? Hva er livet mitt uten jobb? Jeg er deppa fordi jeg er sykmeldt. Bare etter en knapp uke. Går hele dagen og venter på at kvelden skal komme så jeg får lagt meg. Bør jeg revudere ting i livet mitt når det er slik? Anonymkode: 0b4a9...d95 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ja. Følelseslivet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow ledbetter Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Hvis jobben er det eneste som gir livet ditt mening, så bør du kanskje prøve å finne noe annet å fylle fritida di med. Jeg har jo hørt om pensjonister (mannfolk, som regel) som går helt i frø den dagen de ikke har jobb lenger, og så sturer de resten av livet, selv om de har god helse og god økonomi, og kunne hatt en fin pensjonisttilværelse i mange år framover. Sånt er meningsløst. Men det er jo ikke lett å bare bestemme seg for hva en skal føle heller. Får håpe du er tilbake i jobb om ikke så veldig lenge, da, men kanskje du skal prøve å finne en hobby eller noe annet som er meningsfylt og interessant, ikke bare jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 20 timer siden, kupton skrev: Ja. Følelseslivet. Ok. Jeg kan velge å skru det av. Anonymkode: 0b4a9...d95 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 1 time siden, yellow ledbetter skrev: Hvis jobben er det eneste som gir livet ditt mening, så bør du kanskje prøve å finne noe annet å fylle fritida di med. Jeg har jo hørt om pensjonister (mannfolk, som regel) som går helt i frø den dagen de ikke har jobb lenger, og så sturer de resten av livet, selv om de har god helse og god økonomi, og kunne hatt en fin pensjonisttilværelse i mange år framover. Sånt er meningsløst. Men det er jo ikke lett å bare bestemme seg for hva en skal føle heller. Får håpe du er tilbake i jobb om ikke så veldig lenge, da, men kanskje du skal prøve å finne en hobby eller noe annet som er meningsfylt og interessant, ikke bare jobben. Det går bra. Har en hobby en dag i uka som jeg også er sykmeldt fra. Anonymkode: 0b4a9...d95 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.