Gå til innhold

Hva gir best odds for å bli arbeidsfør innen et halvt år?

Villanda

Anbefalte innlegg

Er så redd for ikke å bli bra. Kan holde ut slik en stund, men hvor lenge? Hva om jeg aldri kommer i jobb igjen? Tenker på økonomien. På barna. Hva om TMS ikke hjelper. Kanskje jeg kan øke Efexor hvis jeg spør. Har økt Lamictal til 600 mg., og hvis det følger trenden, serumkonsentrasjon-, eller er det i plasma de i måler nå, til ca 17. Men hva om ikke det hjelper heller, og retten til sykepenger blir brukt opp? Hvordan kan jeg mest mulig, vet det ikke er noen garanti egentlig, men, helgardere meg så jeg blir arbeidsfør innen slutten av februar og holder meg frisk i minst 26 uker? Ser ikke hvordan jeg skulle kunnet jobbe i den tilstanden jeg er nå, når det er en kamp å komme seg, ta oppvasken (I maskin) og klesvasken, andre huslige nødvendige sysler, handle, følge opp barna.. Da måtte jeg i såfall hatt husmorvikar 🤣 Hva bør gjøres når? Hvor lang tid er det rimelig å gi de ulike tiltak sjans til å virke og likevel komme i mål innen "tidsfristen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...