Villanda Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Om jeg legger meg kl 21 eller 23, sover jeg uansett oppstykket, og med en våkenperiode i løpet av natten, og sover lite etter kl 04. Så bikker stort sett 6 timer søvn om jeg legger meg tidlig, mindre om jeg legger meg til normal tid. Noen ganger, nå når jeg er deprimert, legger jeg meg svært tidlig. Det er sikkert lite fornuftig, men noen ganger blir det sånn på ekstra dårlige dager. F.e. sovna jeg kl 1730 i går. Litt oppe i løpet av natten, men sovna igjen raskt når la meg igjen, og sov til 0530. Sov i 8,5 timer! Det rare var at jeg hadde mer dyp søvn enn normalt. I følge min FITBIT, kanskje ikke til å stole på, men det samsvarer med slik jeg opplever det. Skulle også tro jeg sov dårligere når jeg ikke hadde vært ute i dagslys, men i går var jeg ikke utom døren. Endret 9. september 2018 av Villanda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.