Gå til innhold

å se etter "undo" knappen når man tegner feil på papir?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

det er morsomt. jeg tegner tegning for jobben på papir, og tegner en litt feilplassert strek. da leter jeg etter "undo" knappen, fordi jeg tenker i det øyeblikket at jeg tegner på nettbrett. jeg bruker mye nettbrett nemlig. er ikke det morsomt? flere som har det sånt?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er morsomt. jeg tegner tegning for jobben på papir, og tegner en litt feilplassert strek. da leyer jeg etter "undo" knappen, fordi jeg tenker i det øyeblikket at jeg tegner på nettbrettn er ikke det morsomt? flere som har det sånt?

Nei...

Anonymkode: 1ee1a...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort noe liknende - har sett på PC-skjerm, og vil forstørre bildet, slik en gjør på telefonen, ved å bruke fingrene :D

Funker dårlig på en PC-skjerm :D

Kunne sikkert ha gjort det samme som deg, på papir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Blomsterfluen skrev:

det er morsomt. jeg tegner tegning for jobben på papir, og tegner en litt feilplassert strek. da leter jeg etter "undo" knappen, fordi jeg tenker i det øyeblikket at jeg tegner på nettbrett. jeg bruker mye nettbrett nemlig. er ikke det morsomt? flere som har det sånt?

Ja, jeg prøvde en gang å scrolle nedver siden med fingeren, men så viste det seg å være en papiravis. Sånn har jeg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, jeg prøvde en gang å scrolle nedver siden med fingeren, men så viste det seg å være en papiravis. Sånn har jeg det. 

Det er morsomt når man glemmer at papir ikke er pc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Blomsterfluen skrev:

det er morsomt. jeg tegner tegning for jobben på papir, og tegner en litt feilplassert strek. da leter jeg etter "undo" knappen, fordi jeg tenker i det øyeblikket at jeg tegner på nettbrett. jeg bruker mye nettbrett nemlig. er ikke det morsomt? flere som har det sånt?

Jeg har hatt lignende opplevelse noen ganger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg har hatt lignende opplevelse noen ganger :) 

Noen ganger prøver jeg tilogmed å pinche for å zoome den lille skriften på innholdsinfo bak på mat i bokser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Noen ganger prøver jeg tilogmed å pinche for å zoome den lille skriften på innholdsinfo bak på mat i bokser. 

Haha, det har jeg ikke forsøkt - tror det begrenser seg til skjermer og papir for min del. Vanligste tabben at jeg forsøker å utvide bildet på PC-skjerm, og glemmer at jeg ikke har touch-screen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xtra skrev:

Haha, det har jeg ikke forsøkt - tror det begrenser seg til skjermer og papir for min del. Vanligste tabben at jeg forsøker å utvide bildet på PC-skjerm, og glemmer at jeg ikke har touch-screen.

Ja jeg er temmelig vimsete i perioder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, aldri kjent på dette problemet siden jeg var oppvokst i en tid med forbud mot kulepenn på skolen, fag som het EDB  😂 og blanco, altså sånn lakk man maler over kulepennskriften når en skriver feil...noen fler som husker det? 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LitenHusfrue skrev:

Hmm, aldri kjent på dette problemet siden jeg var oppvokst i en tid med forbud mot kulepenn på skolen, fag som het EDB  😂 og blanco, altså sånn lakk man maler over kulepennskriften når en skriver feil...noen fler som husker det? 😂 

Jeg husker blankoen vi brukte i retting,  og "hylsteret" som viskelæret låg i og penalet og melk og gomorgen joggerten (den lilla var min favoritt)  på barneskolen. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Blomsterfluen skrev:

det er morsomt. jeg tegner tegning for jobben på papir, og tegner en litt feilplassert strek. da leter jeg etter "undo" knappen, fordi jeg tenker i det øyeblikket at jeg tegner på nettbrett. jeg bruker mye nettbrett nemlig. er ikke det morsomt? flere som har det sånt?

:D Jeg satt en gang og leste en bok og tok meg selv i se nederst i høyre hjørne for å sjekke hva klokka var...! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Lillemus skrev:

:D Jeg satt en gang og leste en bok og tok meg selv i se nederst i høyre hjørne for å sjekke hva klokka var...! :D 

😂📱📕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...