Gå til innhold

Stadig flere og flere blir alene- beboere.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt kan man ikke vente av andre mennesker tror jeg. Man har alltid bodd på hvert nes og nut her i landet. Oftest i lange perioder alene. Kanskje med en katt eller hund.Jeg mener ikke å støte noe med denne tråden men mennesker er ofte i så forskjellige livssituasjoner og man skylder ingen å gjøre rede for sitt innerste for dem. For noen i gitte situasjoner tror jeg det kan være helsekort så lenge det ikke går på helsa løs og blir selvdyrking og eksebishionistter da selvsagt.

Anonymkode: c7a56...d41

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke vente at andre mennesker skal dandere seg rundt om i landet etter et mønster diktert av tilfeldig forskere. Håper ikke andre heller.

Anonymkode: c7a56...d41

Det forventes da ikke det i Norge? Det er mye bedre tilrettelagt for bosetting etter folks ønsker her enn i mange andre lans.

Jeg personlig liker å bo alene. Jeg ser det som usannsynlig at jeg blir stormforelsket og samboer igjen. Det var greit å være sambo, men det ble aldri familie. Da hun jeg var sammen med sist ikke kunne få barn. Nå er jeg i midten av 40 årene, så jeg ønsker ikke barn lengre. 

Anonymkode: e90b8...c23

Jeg ønsker å bli samboer. Ønsker ikke å være alenebeboer. Men har fortsatt ikke blitt samboer. Men håper på å bli det. Jeg håper på at kjæresten min vil flytte sammen med meg en gang i fremtiden. Det er ikke alltid et valg å bli alenebeboer, og det er tøfft å være det. Tøfft økonomisk, og ingen å dele husarbeidet med. 

Anonymkode: fc724...236

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...