Gå til innhold

Noen som har blitt kjent med tidligere lege på privaten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spurt om dette på andre forumssider. 

Men hadde en lege for ett år siden som var så utroolig kjekk. Har du noen gang opplevd romanse mellom deg og din tidligere lege, eller om du er lege og hatt det for din tidligere pasient? Han sluttet som min fastlege for litt over ett år siden, å jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.. .

Får lyst til å legge han til på face, burde jeg eller ikke? ;)

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har fått mange svar på kvinneguiden om dette. Tviler på om noen synes det er noen god idé her, heller. 

Respekter hans rett til å ha et privatliv og gå videre i ditt. 

Anonymkode: dcf58...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurt om dette på andre forumssider. 

Men hadde en lege for ett år siden som var så utroolig kjekk. Har du noen gang opplevd romanse mellom deg og din tidligere lege, eller om du er lege og hatt det for din tidligere pasient? Han sluttet som min fastlege for litt over ett år siden, å jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.. .

Får lyst til å legge han til på face, burde jeg eller ikke? ;)

Anonymkode: 7dcdb...374

Han velger jo selv om han vil godta forespørselen din eller ikke. Kjør på du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurt om dette på andre forumssider. 

Men hadde en lege for ett år siden som var så utroolig kjekk. Har du noen gang opplevd romanse mellom deg og din tidligere lege, eller om du er lege og hatt det for din tidligere pasient? Han sluttet som min fastlege for litt over ett år siden, å jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.. .

Får lyst til å legge han til på face, burde jeg eller ikke? ;)

Anonymkode: 7dcdb...374

Hehe. :D . Har aldri tenkt på en lege som en som jeg skal date / bli kjent med. Nå har jeg kjæreste da og har selvsagt overhodet ikke interesse for noen andre menn, men før jeg fikk kjæreste så var jeg aldri i de tankene uansett hvor kjekk legen var. Men kjør på om du er interessert :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lege som ble betatt av meg. Han sa det faktisk bare rett ut, og valgte å gå ut i spesialisering på det tidspunktet på grunn av det. Nå har han ny jobb ☺️ Jeg var der ganske ofte en periode, så da ble vi jo litt kjent. Synes legen løste det bra, og på en tøff måte. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillemus skrev:

Han velger jo selv om han vil godta forespørselen din eller ikke. Kjør på du.

Noen mener dette er galskap, skjønner ikke hva jeg tenker med osv. For meg virker det ikke helt fjernt, de er da normale folk som alle andre. Han er nå blitt å se litt på tv'en, uten å gå i detalj om det;) 

Ikke sikkert han godtar meg, i og med han er blitt en liten c kjendis. Hoho;)

Takk for svar!

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en lege som ble betatt av meg. Han sa det faktisk bare rett ut, og valgte å gå ut i spesialisering på det tidspunktet på grunn av det. Nå har han ny jobb ☺️ Jeg var der ganske ofte en periode, så da ble vi jo litt kjent. Synes legen løste det bra, og på en tøff måte. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Interessant;) 

Hvordan fortalte han deg det? 

Så lenge vi ikke er di pasienten du sin, så burde de vel stille seg likt som andre. Kanskje derfor leger av og til slutter/spesialiserer seg, slippe å forholde seg til regler osv. 

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen mener dette er galskap, skjønner ikke hva jeg tenker med osv. For meg virker det ikke helt fjernt, de er da normale folk som alle andre. Han er nå blitt å se litt på tv'en, uten å gå i detalj om det;) 

Ikke sikkert han godtar meg, i og med han er blitt en liten c kjendis. Hoho;)

Takk for svar!

Anonymkode: 7dcdb...374

Det er høyst normalt og ikke helt uvanlig å bli betatt av legen sin så du er neppe den eneste som prøver å legge ham til på fb. Vær forberedt på å drite på draget, men det kan jo hende han legger deg til, selv om jeg ikke tror du skal forvente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke engang på hils med legen min. Det er ett skarpt skille. Og en dårlig ide å legge til på facebook osv.

Anonymkode: 7280c...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant;) 

Hvordan fortalte han deg det? 

Så lenge vi ikke er di pasienten du sin, så burde de vel stille seg likt som andre. Kanskje derfor leger av og til slutter/spesialiserer seg, slippe å forholde seg til regler osv. 

Anonymkode: 7dcdb...374

Legen sa rett ut hva han følte for meg etter de hyppige timene, på en veldig saklig måte, og at det var et problem, og at han hadde skyldfølelse for det. Derfor skulle han komme seg litt på avstand, og det synes jeg var en åpen og redelig måte å gjøre det på. Da forsto jeg også hvorfor han "forsvant", uten å måtte lure på hvorfor. Han hadde konfrontert en kollega før han tok det opp med meg. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legen sa rett ut hva han følte for meg etter de hyppige timene, på en veldig saklig måte, og at det var et problem, og at han hadde skyldfølelse for det. Derfor skulle han komme seg litt på avstand, og det synes jeg var en åpen og redelig måte å gjøre det på. Da forsto jeg også hvorfor han "forsvant", uten å måtte lure på hvorfor. Han hadde konfrontert en kollega før han tok det opp med meg. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Ble han bare borte og siden har du ikke snakket med han? 

Legen jeg prater om flyttet helt plutselig. Vemodig syntes jeg, å tenker enda på han. Et helt år etter.. .!

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lillemus skrev:

Det er høyst normalt og ikke helt uvanlig å bli betatt av legen sin så du er neppe den eneste som prøver å legge ham til på fb. Vær forberedt på å drite på draget, men det kan jo hende han legger deg til, selv om jeg ikke tror du skal forvente det.

Jeg vet det, tror nok ikke han kommer til å legge meg til. La han til på Snap, men fant ut at han brukte den snapen på sin gamle jobb, der han sluttet for over ett år siden. Jeg la han til med sitt jobb nr. Derfor år han nok ikke sett den forespørselen. 

Virker kanskje helt gær'n etter han. Vil bare få dette frem på bordet, å roe meg med at han ikke er interessert i å ha meg i lista, om det skal ende med det.

Når dette er i tankene enda, noe det normalt sett ikke ville vært med noen andre. Da føler jeg det er verd å prøve på det... 

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han sa at "nå" var et godt tidspunkt for å ta spesialisering, og så gjorde han det. Etter spesialiseringen fikk han seg jobb et annet sted. Nei, vi snakket ikke igjen. Det var the end of the story. Legen har også kone og flere barn, og i tillegg har vi mange felles bekjente. Han sa ikke noe til meg fordi det skulle bli noe mellom oss. Jeg tror han valgte å ta det opp med meg fordi han kjente meg relativt godt, visste at jeg var fornuftig, og tenkte at jeg muligens hadde fått meg meg at han hadde litt varme følelser for meg. Alt stemte. Grunnen til at han gjorde det slik, var for å "redde" situasjonen og gjøre det rette, ikke fordi vi skulle innlede et forhold. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han sa at "nå" var et godt tidspunkt for å ta spesialisering, og så gjorde han det. Etter spesialiseringen fikk han seg jobb et annet sted. Nei, vi snakket ikke igjen. Det var the end of the story. Legen har også kone og flere barn, og i tillegg har vi mange felles bekjente. Han sa ikke noe til meg fordi det skulle bli noe mellom oss. Jeg tror han valgte å ta det opp med meg fordi han kjente meg relativt godt, visste at jeg var fornuftig, og tenkte at jeg muligens hadde fått meg meg at han hadde litt varme følelser for meg. Alt stemte. Grunnen til at han gjorde det slik, var for å "redde" situasjonen og gjøre det rette, ikke fordi vi skulle innlede et forhold. 

Anonymkode: 798dd...9f0

Jeg tror nok det er flere leger som har merket det samme, men få av de har nok gjort noe med det. De prøver kanskje å ikke la følelsene leve ut. At min lege har hatt noe til meg, har han nok ikke. Men han ga meg kompliment som jeg tok veldig til meg. Ga lange, fine blikk. Ti år eldre enn meg og er en veldig kjekk mann. 

Du tror neppe han vil godta forespørselen min?🙈 Lurer på om han husker meg igjen i det hele fatt. 

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke engang på hils med legen min. Det er ett skarpt skille. Og en dårlig ide å legge til på facebook osv.

Anonymkode: 7280c...4c2

Ville vært litt annerledes om han sluttet kanskje? Å da lagt han til:) 

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke engang på hils med legen min. Det er ett skarpt skille. Og en dårlig ide å legge til på facebook osv.

Anonymkode: 

På 13.9.2018 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Ville vært litt annerledes om han sluttet kanskje? Å da lagt han til:) 

Anonymkode: 7dcdb...374

Det kan vel være tilfelle hos noen, leger kan vel kjærligheten overalt som alle andre.  

Anonymkode: 7dcdb...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...