AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg skal inn på brukerstyrt plass i dag.Grunnen er at jeg de siste ukene orker mindre og mindre.Jeg blir også helt plutselig fullstendig utslitt uten å ha gjort noe anstrengelse. Blir svimmel og helt uten krefter. Har også ofte problemer med å puste.Men så kan energien plutselig komme tilbake og jeg har ingen problemer med f.eks å gå en tur.Sliter også med et søvnmønster som er plagsomt. Legger meg midt på natten og sover ca 6 timer ,men må sove på dagen .Er også ofte plaget med hodepine av for lite søvn. Har i de siste par ukene også begynt å bli plaget med stemmer igjen, men føler at det er det minste problemet akkurat nå. Det er valgfritt å snakke med legen på brukerstyrt plass, men en får alltid tilbud om samtale. Så spørsmålet mitt er , kan jeg bruke av avdelingen sin lege sin tid på disse problemene? eller bør jeg bestilte en time hos fastlegen? Anonymkode: aec61...115 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg tenker at du burde gjøre begge deler. Jeg tenker at det kan jo være både psykisk og somatisk. Anonymkode: 906b1...fe6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg synes absolutt at du bør snakke med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Da gjør jeg det, takk for svar. Anonymkode: aec61...115 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.