AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Tar Ritalin 30 mg, men det virker som at effekten er i systemet lengre enn det som står på felleskatalogen (8 timer). Er dette vanlig og kan det ha noe med langsom metabolisering å gjøre? Kan det resultere i at det blir for mye når neste dose skal taes? Anonymkode: 2e2fa...2dd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow ledbetter Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg vil jo tro at det kan slå den veien, like gjerne som det slår motsatt vei. Jeg forbrenner kjappere enn gjennomsnittet, så på meg holder ikke en kapsel i åtte timer. Maks seks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, yellow ledbetter skrev: Jeg vil jo tro at det kan slå den veien, like gjerne som det slår motsatt vei. Jeg forbrenner kjappere enn gjennomsnittet, så på meg holder ikke en kapsel i åtte timer. Maks seks. Samme her. Anonymkode: 4e469...b6d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.