AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? Anonymkode: 318ed...457 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444517-hva-mener-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? Anonymkode: 318ed...457 Jeg er helt enig med parterapeuten og psykologen - du har sagt klart nei, han fortsetter bare og bryr seg ikke om dine protester = overgrep. Det forbauser meg at han klarer å like og sikkert nyte å ha sex med ei som helt tydelig sier nei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444517-hva-mener-dere/#findComment-3868777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? Anonymkode: 318ed...457 Hvis han ikke stopper når du sier stopp så grenser det mot overgrep, ja. Det er ikke akseptabelt. Du bør i det minste si veldig tydelig i fra, og slutte å ha sex når du ikke har lyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444517-hva-mener-dere/#findComment-3868791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.