Gå til innhold

Hva mener dere ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? 

Anonymkode: 318ed...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? 

Anonymkode: 318ed...457

Jeg er helt enig med parterapeuten og psykologen - du har sagt klart nei, han fortsetter bare og bryr seg ikke om dine protester = overgrep.

Det forbauser meg at han klarer å like og sikkert nyte å ha sex med ei som helt tydelig sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært vant til at min samboer har mast og presset på for å få sex. Jeg har ofte stoppet han og sagt at jeg ikke er helt med eller klar for sex. Han har bare fortsatt å ta på intime steder og mast. Jeg vet at hvis han ikke får det som han vil blir han sur og avvisende resten av dagen og straffer meg på en måte med å ikke hjelpe meg med unger ol. Så vil han anklage meg for ikke å elske han og ikke være noe særlig til kvinne. Derfor gir jeg etter og lar han få sex selv om jeg ikke vil. Med årene har dette gjort noe med meg og jeg tok det opp med en parterapeut. Parterapeuten mente til min overraskelse at dette grenser til overgrep. Da jeg tok det opp med psykologen min mente han det samme. Jeg blir litt forvirret. Hva mener dere ? 

Anonymkode: 318ed...457

Hvis han ikke stopper når du sier stopp så grenser det mot overgrep, ja.

Det er ikke akseptabelt. Du bør i det minste si veldig tydelig i fra, og slutte å ha sex når du ikke har lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...