Gå til innhold

Hjelp, fikk plutselig n kjempe vond kul...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våknet idag med smerte i en kul i panna. Var sikker på at dette var en innebygd kvise, siden den var så hoven å øm. Det er det altså ikke. Det kommer ingenting ut av den, den blir bare mer hoven når jeg tar på den. Kjennes ut som jeg har slått meg. Det dunker så vondt det gjør. Den ligger i området nesten med tinningen. 

Er dette noe å bekymre seg for? Er så livredd for kreft. 

30år

Anonymkode: b18b9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våknet idag med smerte i en kul i panna. Var sikker på at dette var en innebygd kvise, siden den var så hoven å øm. Det er det altså ikke. Det kommer ingenting ut av den, den blir bare mer hoven når jeg tar på den. Kjennes ut som jeg har slått meg. Det dunker så vondt det gjør. Den ligger i området nesten med tinningen. 

Er dette noe å bekymre seg for? Er så livredd for kreft. 

30år

Anonymkode: b18b9...959

Aner ikke hva det er, bortsett fra at det nok ikke er kreft. Kreftsvulster vokser relativt langsomt og kommer aldri over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Xtra skrev:

Aner ikke hva det er, bortsett fra at det nok ikke er kreft. Kreftsvulster vokser relativt langsomt og kommer aldri over natten.

Den er bare så utrooolig vond. Kan nesten ikke bevege pannen ei gang, da kommer det en dunkende smerte. Ser ut som en tulling med den kulen her...😄

Anonymkode: b18b9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er bare så utrooolig vond. Kan nesten ikke bevege pannen ei gang, da kommer det en dunkende smerte. Ser ut som en tulling med den kulen her...😄

Anonymkode: b18b9...959

Huff, høres ikke godt ut, nei. Aner ikke hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er bare så utrooolig vond. Kan nesten ikke bevege pannen ei gang, da kommer det en dunkende smerte. Ser ut som en tulling med den kulen her...😄

Anonymkode: b18b9...959

Jeg ville kontaktet lege siden det er så vondt og sitter i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Våknet idag med smerte i en kul i panna. Var sikker på at dette var en innebygd kvise, siden den var så hoven å øm. Det er det altså ikke. Det kommer ingenting ut av den, den blir bare mer hoven når jeg tar på den. Kjennes ut som jeg har slått meg. Det dunker så vondt det gjør. Den ligger i området nesten med tinningen. 

Er dette noe å bekymre seg for? Er så livredd for kreft. 

30år

Anonymkode: b18b9...959

Det er nok en underjordisk kvise skal du se. Det går ikke an å skvise dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Xtra skrev:

Aner ikke hva det er, bortsett fra at det nok ikke er kreft. Kreftsvulster vokser relativt langsomt og kommer aldri over natten.

Det stemmer ikke alltid. Jeg våknet en morgen med en stor kul på halsen. Dro til legen som sendte meg rett til sykehuset. Der tok de celleprøve og opererte ut en bit av kulen for å analysere den. Jeg trodde heller ikke kreft kunne komme så brått, men det kan det i følge legen på sykehuset. Denne kulen var heldigvis ikke kreft. En hund jeg hadde, hadde plutselig en kul på str med en ert, på snuta. Kulen var jo ikke akkurat stor, men den var der helt plutselig. Ca en mnd senere døde han. Det var kreft.

Mener ikke å skremme TS her altså, sannsynligheten for at det er kreft, er minimal. Men en kreftkul kan komme over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Trine skrev:

Det stemmer ikke alltid. Jeg våknet en morgen med en stor kul på halsen. Dro til legen som sendte meg rett til sykehuset. Der tok de celleprøve og opererte ut en bit av kulen for å analysere den. Jeg trodde heller ikke kreft kunne komme så brått, men det kan det i følge legen på sykehuset. Denne kulen var heldigvis ikke kreft. En hund jeg hadde, hadde plutselig en kul på str med en ert, på snuta. Kulen var jo ikke akkurat stor, men den var der helt plutselig. Ca en mnd senere døde han. Det var kreft.

Mener ikke å skremme TS her altså, sannsynligheten for at det er kreft, er minimal. Men en kreftkul kan komme over natten.

Ok, da lærte jeg noe (mer) i dag. Jeg har hørt det motsatte, men mulig det gjelder andre krefttyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men denne kulen er vond, er ikke det et godt tegn da? 

Som jeg ser nå, så kommer det litt blank væske ut, så spørs om ikke dette bare er en giga innebygd kvise. ☺

Anonymkode: b18b9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Våknet idag med smerte i en kul i panna. Var sikker på at dette var en innebygd kvise, siden den var så hoven å øm. Det er det altså ikke. Det kommer ingenting ut av den, den blir bare mer hoven når jeg tar på den. Kjennes ut som jeg har slått meg. Det dunker så vondt det gjør. Den ligger i området nesten med tinningen. 

Er dette noe å bekymre seg for? Er så livredd for kreft. 

30år

Anonymkode: b18b9...959

Det er en underjordisk kvise. La vær å klemme og herje med den.

Anonymkode: 296e3...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...