Gå til innhold

Gul utflod i trusa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg lagt merke til at når jeg har på meg hvite truser så ser jeg veldig tydelig at jeg har gul utflod. Eller jeg regner i alle fall med at det er utflod det er. Det har samme gulfargen som tiss, men det lukter ikke som tiss, det lukter egentlig bare som vanlig utflod og har ikke noen spesiell lukt, i alle fall ikke som jeg klarer å beskrive. Hva kan det være? 

Anonymkode: 87459...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder helt normalt. Hos noen er det slik farge på utflod uten at det betyr noe. Normal utflod har ikke lukt eller lukter surt. Hvis du ikke har problemer ellers, så er dte ikke noe å bry seg om. Vennlig hilsen Mette

PS Husk at man skal opplyse sin alder når man stiller spørsmål. det gjør det så mye lettere for meg å vurdere saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det lyder helt normalt. Hos noen er det slik farge på utflod uten at det betyr noe. Normal utflod har ikke lukt eller lukter surt. Hvis du ikke har problemer ellers, så er dte ikke noe å bry seg om. Vennlig hilsen Mette

PS Husk at man skal opplyse sin alder når man stiller spørsmål. det gjør det så mye lettere for meg å vurdere saken.

Er det fortsatt normalt selvom jeg aldri har hatt gul utflod tidligere? Beklager, jeg visste ikke at man skulle opplyse om alder. Jeg er 24 år.

Anonymkode: 87459...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke tegn på noe galt at fargen er gul hvis du ikke har andre symptomer.

Vennlig hilsen Mette

 PS. Det er stor forskjell om det er en helt ung jente, en kvinne i alder hvor man har hormoner (som du) eller en eldre kvinne etter overgangsalderen. Derfor står det i informasjon at det er viktig å opplyse sin alder. Så slipper jeg ekstra arbeidet med å måtte spørre. Nå vet du og andre det til neste gangen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...